Rituals

Har nästan glömt bort mina Rituals produkter jag fick från sambon i våras:)Har varit så mk medt bygge o allt annat.

Midsommarveckan är här och vädret vill inte riktigt vara med.
Väderprognosen inför midsommar känns inge vidare det blir att dra på sig varma och regntåliga kläder.
Vi hade tänkt fira på skansen detta år,vi tar med oss pick nick korgen och hoppas på det bästa.
Tycker det är så mysigt att fira midsommar på skansen och vi hade ändå inget annat inplanerat.
Hoppas på att min förkylning vill ge med sig för  nu börjar den bli störande.Min röst är typ borta och näsan är igentäppt.
Kan ju inte andas på nätterna jag låter som en gris:)
 
Vad har du för planer inför midsommar?
 
 
 
angelicasvarld.blogg.se

Nä prognosen över storstan ser ju ganska dyster ut tyvärr!! Så trist!!

Vart är solen och värmen?

SOFIA

Älskar Rituals! :)

ullie

oj hoppas inte regnet so är beräknat kommer på er på skansen ..
har du något matteus ?
älskar oxå det . har några tallrikar o kanna vill ha större fat o en mugg me

Kristin/onlyfemale.se

Älskar rituals! Luktar så gott och är dessutom riktigt bra.

Vi ska bryta traditionen men släkten i år och fira med kompisar. Ska bli kul även fast att jag uppskattat släktfirandet också. En variation med lire varannat år kanske i framtiden;)

Kram

Fröken M

Här ägnas midsommar åt jobb och altanbygge
Men något glas vin och jordgubbar kanske man kan klämma in fram på kvällskvisten :)
Kram