Ingenting

 
Hej Måndag
 
Sportlovet är över och idag började skolorna igen.
Alexandra åkte halv 7 imorse med Björn som körde henne till skolan för att sedan ta bussen med skolan till Gamleby.
Där ska hon stanna tills på Fredag,känns redan tomt o övergivet här i huset,ingen tonåring som dominerar:)
 
Känner mig inte helt hundra efter förra veckans förbaskade förkylning o feber.
Känner mig yr i huvudet och ont i nacken så less på att känna mig ostadig,otäckt är det också.
Nu vill jag må bra och känna glädje.
 
Björn jobbar till 21 många kvällar denna veckan,det är så kul så:)
Det är jag o småtjejerna och inte ens de är hemma för nu har de också övergett mig och gått hem till granntjejerna:)
 
Ingen Tv att titta på för vi får inte in någon kanal förutom barnkanalen då:)
Ingen Iphone har jag heller för den har tonåringen med sig eftersom hon har sabbat kameran på sin som jag nu har fått låna:)och i den mobilen har jag varken telefon nr  spotify eller mina appar alls.
Vad har jag? ingenting:)
Men jag är generös i alla fall och lånar ut det som är mitt:)
 
Snart ska jag gå mitt över gatan och hämta hem mina hjärtan sedan ska vi äta mängder av glass
Tjoohej.
 
 
 
 
 
 
 
Småstadsfrun

Usch alltså det där med förkylningar och sjukor är hemskt och sitter i hur många veckor som helst efteråt. Skönt att det är mars i alla fall så att våren snart kommer på riktigt!

jannice lindell

fin bild=)