Njuter av dagen


 
I morse blev det halvstressigt då Engla promt skulle cykla till skolan.
Vi hade inte så mkt tid över och jag tyckte vi kunde ta bussen i stället ;)
Men alltid skönt med motion tyvärr kom vi några minuter sent.
Men vad gör det om hundra år.
 
Tog sedan en morgonpromenad med en vän runt alla fina hus i det fina solskensvädret.
Måste börja ta mig ut oftare har blivit lat;)
Man mår så mkt bättre i alla fall jag.
 
Älskar dessa färgglada tulpaner som gör mig så glad :)
Påminner mig att snart är det påsk.
 
Glömde att slänga ett öga i min almenacka denna morgon.
Missade Alexandras tandregleringstid i morse.
Får hoppas att vi får en ny tid så fort som möjligt så den där tandställningen gör nytta och inte behöver vara kvar i en evighet.
Jag tycker hon är duktigt och jag vet hur jäkla ont det kan göra emellanåt.
 
 
 

Ska snart snöra på mig skorna och hämta hem skolbarnet och sedan Nova som är på förskolan :)