Paket med posten

Nästan som please men istället för hjärta är det en snygg stjärna:)
 
Jag äger två par please jeans.
Tyvärr har jag lyckats spräcka dem bägge i baken.
Så nu skickade jag efter ett par liknande och priset var betydligt skonsammare.
 
 
Hej Lördag
Viket härligt väder vi har.
Blev väckt halv 7 i morse av min solstråle Nova :)
Har bara varit hemma hela dagen och städat och fixat med b.la våran gamla emmaljunga som jag nu fått tummen ur och satt ut på blocket.
Hoppas jag blir av med den snabbt för vi har verkligen ingen plats i garaget alls nu.
Jag skulle kunna anordna en garage loppis här ;)
Men det blir nog att vi slänger det mesta.
 
 
 
 
Tummen upp för snabb leverans :)
 

Nu ska vi  köra igång med middagen
Det blir oxfilé med potatisgratäng och sallad.
 
Skålen är laddad med godis inför kvällens mello final;)
 
 
 
Hoppas ni njuter av det härliga VÅR väder vi har.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kristin/onlyfemale.se

Riktigt snygga!

Åh vad snygg bloggdesign du har nu förresten.

Kram

ullie

va vad det för jeans sa du . ja men så snygga. har bara svårt att ha på mej jeans men har blivit bättre på det =)

hoppas ni haft en fin helg kram

kickan

Hej!

Vart har du köpt jeansen?

Kram

Svar: Hej Jeansen är från www.tessiesshop.se
kramar
mammansprinsessor