Butterflytwist och Mango


Sprang på denna chanell liknande jacka igår inne på Mango.
Blev tok kär så den fick följa med hem till Englas garderob.
Perfekt till avslutningsklänningen.
Hittade även ett vitt fint linne/tunika.
Älskar vitt till sommaren.

Alltså den är så fin och mango har så mkt fint till flickor.
 
Själv passade jag på att köpa nya ballerinas inne på jarmeus .
Hur praktiska som helst och dessutom galet sköna.
Jag har en tendens att alltid få skavsår av nya skor men dessa går bara inte att få skoskav i.
 

Så fina med spännet.
 
Alltid kul att vara nöjd när man shoppar.
Blev även klänningar och nattlinnen till tjejerna och bikinis.
Idag ska tjejerna bli hämtade av deras kompis mamma på skola/dagis.
Packade ner badkläderna för de har inomhuspool.
Tjejkväll med poolbad o middag och tjejerna var så taggade o glada i morse.
Spännande att få följa med kompisar hem och dessutom bli hämtad av någon annan än mig:)
Det kommer bli en bra kväll.
 
Sofie

Så fina saker :)

jannice lindell

Himla fina kläder du köpt åt dina barn!:)

angelicasvarld.blogg.se

Men va fina saker!! Koftan var ju helt UNDERBAR! Å roligt med nya skor...jag plockade också upp ett par nya ballerinas igår!

En härlig fredag önskar jag dig!
KRAM

Life of Johanna

oh så fina kläder! =)
Tack är riktigt nöjd med håret

Inredning & Guldkanter

Så fin kofta! Sen gillar jag mycket sminkbordet i förra inlägget! skulle passa perfekt i dotterns rum:) Kram Pernilla

ullie

älskade oxå koftan . nya skor är ju jätte fina
hoppas fredagen varit bra vännen kramen

mamma mindy

God förmiddag snygging..så fina kläder :) så snyggt...Ha e fin morsdag..kram kram