Söndagsmiddag

Min fina förstfödde vid grillen igår :)
 
En härlig helg har vi allt haft även om det är kaos i huset med byggprojekt.
Firade valborg tillsammans med grannar.Vi grillade mat och gick sedan iväg till en brasa.
 
Träning har jag också fått till så det känns toppen och träningsvärken har nu gett med sig:)
 
Igår kom Thimmy och Madeleine vi grillade oxfilé och jag fick en superhäftig present av dem:)
 
Alltså hur snygg?
Söndagsmiddag i köket med alla mina barn tillsammans:)
 
Just nu har jag elektrikern här hemma som gör hål i trappen för ledbelysning i trapp.
Kan ju inte ha en trapp utan snygg belysning;)
Passar perfekt då det blev så mörkt kring den delen av hallen,hade ju fönster tidigare som släppte in ljus.
Sedan ska fönsterspottar upp i allrum.
Även spottar till altan och ett nytt proppskåp.
Där rök den semesterresan :(
 
 
 
 
 
 
 
 
 
jannice lindell

men oj vilken mat... gott med grillat... tjusig present. nu blir grannarna avundsjuka :)

Maria

ÅH, vilken fin present!
Sån skulle jag också kunna tänka mig :)

Kram

Natalia Richardson

Vad var det för present? Kul att ha alla barn hemma,

Svar: Det är en garden glory ;) ha en fin dag
mammansprinsessor

angelicasvarld.blogg.se

Men vilken mysig dag! Å presenten hade jag inte tackat nej till! Det kommer ju vara en lycka att fixa i trädgården nu!

Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Smarrigt med grillat! Här ösregnade det hela valborg.
Jag har turen att vara gift med en elektriker så jag får massa kul lösningar som jag aldrig skulle kommit på tanken att ha själv. Spotlights i trappan är bland de bästa!