Betonggrå

RIP till våran tapet
Äntligen äntligen har jag målat över den gräsligaste tapet ögat någonsin skådat.
I alla fall i mitt tycke ;)
 
Det blev en färgburk från alcro i färgen betonggrå.
 
Bara för att det är jag som har målat så måste jag visa ett litet bildbevis på min fina målar outfit:)

Nu fattas bara en soffa och soffbord och ett gäng tavlor på den fina väggen:)
 
 
Idag har vi elektrikerna här som just nu installerar våra nya element till övervåningen.
Kan ju bli kallt när det snart blir vinter :)
Sedan ska de få lösa gåtan varför våra spotar i vardagsrum slocknar av sig självt ?
Lite otäckt när det blir toksvart däruppe.
brännvarmt inne i uttaget var det när han skruvade upp dosan så jag är glad att det slocknar och inte har lyckats börja brinna i uttaget.
 
Ska ta mig upp och se efter om han kommit på någon bra lösning.
Sedan blir det att hämta hem tjejerna tidigt det är ju Freeeedag mina vänner:)
Men först vill jag bara tipsa er om en supermysig läsvärd blogg som jag dagligen besöker ja jag var tydligen hennes storlänkare och fått mig ett eget inlägg på hennes blogg så titta gärna in  här 
 
kram och trevlig Fredag
 
  
 
Netti Starby

Åh vad fint det blir :-D Kram

ullie

SKYNDA DEJ jag börjar jobba fyra :D

du ja måste medge gillade inte tapeten något viadre alls =) Massa finare nu. kommer bli kanon. Här är kallt redan inga element som kommer på förrän det blir kallare så vem vet vi får frysa lite till
kram o fin fredag. gulle dej på bilden

jannice lindell

men jag som tänkte skriva ååå vilken snygg tapet... ;) :)

houseforus

så fint det blev...tapeten var ju mindre kul

kram på dig

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Blev snyggt!
Men tapeten ser rätt mysig ut ändå på bilder.

Helen

vad fint det blir!! många som målar om till grått nu:) trevlig helg!! kram

Kristin/onlyfemale

Åh vad snyggt!!!

Cecilia RockBabe Kärvegård

Motvalls som jag är så tycker jag att tapeten var supersnygg. ;)
Stort tack finaste du! Som det ser ut nu så blir du storlänkare även nästa vecka för jag har fått massor med besökare idag från din blogg vilket jag är supertacksam för!

Önskar dig en fantastisk fredagskväll!

You Rock!!!

Anonym

Snygga målarkläder. Fint med betonggrå färg. Blir ju alltid så bra när man gör om lite hemma :))

Nathalia

Blev ju ett helt nytt rum vännen.
Ska bli kul att se hur rumet blev med möbler och tavlor i sen,kram

Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Vilken skillnad det blev!
Jag hoppas det löste sig med elen.
Kram

JUNITJEJ

Så snyggt det blev, men jag gillade tapeten!