Här kommer Pippi Långstrump.....

 
Idag skulle barnen komma utklädd till någon Astrid Lindgren figur på förskolan.
Det årliga Astrid Lindgren-temat varje November.
Våran söta lilla pippi
Med pippi på flätor och fräknar på kinden.
En tjej som hade haft en rolig dag på förskolan.
Pippis pannkakor blev dagens lunch på förskolan.
Dessutom kan man tydligen träffa riktiga pippi på biblioteket  i  helgen.
 
 

Redan Fredag i morgon och jag ska börja morgonen med ett spinning/core pass efter barnen är lämnade på skolan och dagis.
 
Dags att komma i gång igen efter ett långt uppehåll, bättre sent än aldrig eller hur?
Ska försöka få till 3 dagar i veckan dessutom äter jag mer sunt o nyttigt när jag tränar.Just nu äter jag alldeles för mkt skit och det mår varken jag eller kroppen bra av fy skäms på den.
Så nu kör vi.
 
 
 
 
Mirre

Ohh så söt Pippi =D, vilket roligt tema på förskolan med =D

Netti Starby

Men vad söt hon är :-D Kram

Åsa A

Vilken mysig förskola! Roligt med Astrid Lindgren Tema med pannkakor till lunch. Vilken söt Pippi Långstrump.

Jhennifer

Åh!! Har nog aldrig sett pippi så söt tidigare!

Cissi

men så söt! Och vilket bra tema... Här hade vi vanlig maskerad - vilket resulterade i massa prinsessor ;)

Cecilia

Sååå söööt!! :)

jannice lindell

Vilken söt pippi!!

och skönta att starta dagen med corepass! kram

Maria

Så söt hon är och väldigt lik Pippi
Ja, det där med träning ,jag kämpar för att komma igång med löpningen igen...det går framåt. I alla fall.
Kram på dig

Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Vad söt hon är!! Hoppas du får en riktigt härlig helg!

Kram Hanna

ullie

lilla söta pippi . ja det är kul me såna dagar att klä ut sej

hoppas din dag varit bra o morgondagen blir lika så kramar fina du

Fröken M

Här slöt jag och mannen en "pakt" om ett nyttigare leverne i söndags.
Snabbt inhandlades en soda steamer och jag har faktiskt inte ätit en enda godibit sedan dess.
( jag vet inte om jag vågar skriva det - men än så länge är sötsuget faktiskt helt under kontroll !? )
Lite träning behöver läggas till,
men jag hoppas att jag ska bli både piggare och mindre fluffig av ett nyttigare leverne :)

Kristin/onlyfemale

Så söt Pippi!

Kram

Maria

Söt hon är!
Här har det också varit dåligt med träning de sista veckorna.
Jag hatar när jag hamnar i dessa svackor, är så svårt att ta sig tillbaka dit man slutade.
Får blir ändring på det nu!
Hoppas att ni har haft en fin helg.

Kram kram

pillan

Hej vännen

Här har du en till med träningsångest... buhu, 4 veckor idag! Men vi kommer tillbaka starkare och mer peppade än någonsin, deal?!

Kram P

Bintu Malm Fraser

Men sötunge! Kan tänka mig att hon var nöjd :-)