Vänninekväll på Joy

Det är några som har frågat vart den fina ponchon kommer från :) Jag köpte den på JOY i helgen.
Så skynda dig till första bästa joy butik innan de tar helt slut.
 
Jag var bjuden på en tillställning hos joy i Lördags  av min vän Camilla med shoppingtips mat o bubbel och sminkning och fotografering,så himla roligt :)
 
 
Denna tjej är ett stort fan av joy kläder:)
Själv var jag duktig och vann tipsrundan så jag fick i pris detta snygga halsband :)

Jag köpte även denna fina fest top , perfekt till jul och nyår.
Faktisk fin på och den är lite längre  där bak så den täcker baken :)

Ska bli kul att se hur de "riktiga" bilderna blir.
 
En härlig vänninekväll på Joy med bubbel mat kläder mingel smink o fotografering styling.
 
Jag är ju inte van att varken dricka bubbel eller lämna hemmets lugna vrå så det var uppskattat.
 
Monica med joy från topp till tå och bakom henne kan ni se de fina ponchos.

Där fick ni ta en liten del av min Lördag
Tjoohey.
Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Vad mysigt det låter! Sådant där behöver man verkligen göra emellanåt. Hoppas du haft en bra start på veckan! Kramar

Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Men så mysigt! Man behöver en sådan kick ibland.

Bintu Malm Fraser

Men åh! Det var typ den snyggaste ponchon jag sett :-)

Natalie Salazar

så mysigt med en poncho :)

Maria

Så mysigt det ser ut, väldigt snygg poncho.
Kram

angelicasvarld.blogg.se

Ponchon var ju sååå fin!! Vill ha!!

ullie

men oj va spännade o kul.
tack just nu verkar hon inte sjuk för munnen går i ett när hon ska lägga sej åhhh mina öron !!!!

Hanna Karlsson

Vilken rolig kväll! Ponchon är fantastiskt fin.

Cissi

Jättefin poncho och halsbandet gillade jag också jättemycket ;) Låter som en mysig kväll