Chokladbruna UGG`s


Hämtade ut Alex UGG`s  idag.Vi beställde dem i Lördags så leveranstiden var ju snabb:) vi beställde dem från footway.
Jättefina med låga tycker jag.

Höstlovsveckan är här och idag har barnen granntjejerna att leka med.
Vi har inte gjort så mkt mer än tagit en promenad i fina vädret och barnen har pysslat inne på vårat arbetsrum.
Jag har gjort det där vanliga som att hänga tvätt och bäddat sängar och plockat med kläder.
Får se vad vi hittar på i veckan vi har inget inplanerat förutom i morgon då jag och barnen ska till Leos lekland.
Alexandra har ingen större lust att hänga med och hon är förlåten för vilken 15- åring vill det :)
Hon får njuta av sina nya skor i stället.
 
 
 
 
 
 
jannice lindell

vilka snygga skor! perfekt i hösten=)

Maria

Snygga!
S tillbringar några dagar med mormor och morfar nu på lovet. Jag ska vara ledig några dagar också och då tar vi några shoppingdagar i Göteborg.

Kram

Netti Starby

Åh vad snygga de är! Kram

houseforus

Dom var riktigt snygga i brunt, min tjej har dem i grått också jättefina.
Mysig kväll på dig.
Kram

starsinlife.blogg.se

Åhh så fina!! Fin färg:) jag köpte när vi var i Dubai förra året i naturfärgad... mysigt att ha en oplanerad dag. Kram

angelicasvarld.blogg.se

Grymt snygga - vill också ha!

ullie

åjhhh men så snygga .. men inte så billiga eller ?=( synd
vill oxå ha =)

ha ha ja men alltså det e svårt ja e beroende om man säger så hi hi av både och tokiga ja :D

karm o fin kväll vännen

Mirre

Jättesnygga och oj så snabb leverans

Hanna Karlsson

Så snygga skor!

Cissi

Jättefina