Engla trädet

Englas citrusträd börjar ta form
Nej då ingen frukt så längt ögat kan nå.
Men rätt så häftigt att detta träd växer och blir större o större.
När Engla låg i magen så planterade vi en mandarin/apelsin kärna i en liten blomkruka.
Nu åtta år senare ser det ut så här:)
Hade ju önskat att de kunde börja blomma och ge frukt:)Men det är kul för Engla att hon har ett eget apelsinträd som hon kan vattna och se om.
 
Är lite gräsänka då mannen har långa arbetsdagar/kvällar denna vecka.
Ikväll står han i Nacka och ska informera om nya tunnelbannebygget han är involverad i.
Spännande projekt;)
Så jag har precis gjort klart läxorna med Engla.
Sedan ska liten Nova nattas innan jag slår på kanal 5 med fest hos Bindefeld.
Vilket härligt o glatt program det där:)
 
Passade på att åka till Täby en snabbis skulle bara köpa nya UGG`s till Alex men  råkade hamna i frisörstolen också i all hast haha kom därifrån med ljusa slingor och lite kortare och lockigare hår.
Hade egentligen bestämt mig för typ en längre page men jag tror inte riktigt hon förstod hur jag menade hon tyckte inte jag skulle ha page och hon tyckte bestämt att jag skulle ha ljusare hår.
Trivdes visserligen i mitt bruna hår så jag vet inte om jag är helt nöjd men det är bara ett hår:=)
Jag kommer säkert att vänja mig,men är rädd att få gula nyanser i håret vilket jag har en tendens att få när jag gör slingor.Men jag är inte direkt Blondie :)
 Får visa bild en annan dag, jag la ut en toaselfie på instagram :)
 
Nu åter till barn som ska få i sig lite kvällsfika innan de nattas och skolväskor som ska packas.
Sista skoldagen i morgon sedan blir det höstlov en vecka jippie.
 
 
 
 
 
 
 
Netti Starby

Vilket fint träd och det ser verkligen ut som frukt :-D Kram

linah

såå fint:D!

Relationsguiden

Vad läckert att ni lyckats så bra med en kärna! Väldigt imponerande.

Önskar dig en suverän kväll!

/Cecilia

You Rock!!!

Mirre

Men vad coolt, så rart, borde jag ta efter och göra så med, då växer det ju med oss så att säga =D, fint det är

Ja Modus var jättespännande sist =D

MartinaOlsson

hej! allt bra? :)

Cissi

Men vad fint ;) Särskilt att ni planterade det lilla fröt när hon låg i magen.. ;)

Hoppas du har en fin fredag

Camilla

Så häftigt! Önskar att vi tänkt på det till våra barn. Ha en fin helg! Kram Camilla

Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Vad häftigt med ett egenodlat citrusträd! En riktigt bra idé att göra så när man är gravid.
Kram

Maria

Konstigt det där..frisörerna brukar oxå göra mitt hårt ljusare och jag tycker själv jag klär bättre i det mörkare.
Trevlig fredag till dig

Kram