Fifty Shades Of Grey

 
Ja jao vad säger man? Jag måste vara den första på jorden som inte har läst Fifty shades of grey böckerna.
Jag har inte ens sett filmen:) vad är det för fel på mig då tänker ni:)
 Jag har Inget svar på det  men nu ska det bli sex och tantsnusk även för min del så det så :)
 
Ska bli spännande och se om jag gillar den.
Brukar ju ofta somna då jag börjar läsa en sida ur en bok så med dessa tre blir jag väl klar lagom till Midsommar.
 
 
 
Till något helt annat ;)
Visst blev det kallt fort nu, i morse  var det frost på hustaken och gräsmattorna.
Jag gillar inte Oktober och November månad jag tycker de är så mörka o dystra o kalla.
De flesta låser in sig i sina stugor och går lite i ide.
December känns varmare. Man får plocka fram julpyntet och värma sig med den goda glöggen.
Man ser lite mer folk åtminstone i julhandeln :)
Jepp snart är det jul.
 
Dags att göra kväll för de två minsta och plocka fram kläder för morgondagen.
Tänkte jag skulle slå mig ner i soffan för att se på de berömda fruarna på 3.an :)
Så bäst att skynda mig.
 
 
 
Önskar dig en bra Tisdagkväll
 
 
 Nej jag tänker inte fråga om du har läst böckerna:)
 
Joanna-Livet med Asperger syndrom och kronisk smärta

åh va fin vas

ullie

sötaste finaste du <3

alltså ja älskar Vår vas!! använder min typ var gång nästan så den är ju sååå fin. tröttnar inte .

ja men självklart har din fina son mammas gener o när ni va själva hjälper de till så klart
kramar o natti

Mirre

Har inte heller läst, men borde göra det, ska väl också ha lite sex och snusk, skratt

Natalia Richardson

Så bra att böckerna kom fram ok. Ringde dig i går kväll för att höra om detta,men du svarade inte. hoppas att allt är bra? kram.

Svar: Ja de kom fram men har inte hunnit med att läsa ännu:) kram o tack att jag fick köpa dina
mammansprinsessor

Cissi

inte heller varken läst eller sett filmen! Du får säga om de är bra, är lite rädd att bli besviken...

Maria

Jag har inte heller läst böckerna eller sett filmen.Jag lider oxå av den där sömnsjukan...

Kram

Helen

Jag har läst de. nästan, den tredje boken har tagit ett år att plöja igenom ;) haha lite seg tkr jag

Elena

Jag har inte heller läst! ;)

Natalia Richardson

Varsågot vännen min. Kul att dom kom till nån,så dom slapp stå hära hemma och damma,kram kram.

Natalia Richardson

Helen
bok nummer tre,var bäst tycker jag.