Helgfrukost


Helgfrukost när den är som bäst.
Medans barnen ligger kvar i sängarna och ser på film eller spelar Minecraft på sina Ipads så kliver mamman gladeligen upp och gör en mysig frulle till oss alla fem i familjen.

Smoothies gillar alla och idag blev det med vaniljyoghurt och hallon och en skvätt juice.
 

Dagens plan är att ta mig till Täby för att fixa lite ärenden som tex hämta ut mina endagslinser så jag kan slippa fulbrillorna:)
Ska även baka en tårta (igen) vi är bjudna på 25 års-kalas hos min son ikväll :)
 
Vad händer i ditt liv?
 
MATILDA

Åh vad mysigt och gott! :)

Mirre

Hihi ska du stå för tårtan då, tssi, samt så god frukost =D. Skönt att få linserna nu då förstår jag

ullie

åhh men va gott det såg ut hoppas ni haft en fin dag kramar

Fröken M

Åhh vilken lyx !!
Här har vi en dag helt utan planer,
så det återstår att se vad vi ska gör med den :)
Kram

Natalia Richardson

Hoppas ni fick en fin födelsdag fest?
Har bara haft en rolig och mysig helg hära.. Kram.

Maria

Så mysig frukost och vilken fin dukning.
Kram

ullie

oj vet inte om ja skrivit idag men hälsar annars en gång till då ja kände igen bilden hahah men ja ja vimmsig men nu e ja här igen kramar söta du

Svar: haha kram
mammansprinsessor

Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Så mysigt!! Jag kommer gärna förbi ;)
Kram

Svar: Du är välkommen :) kram
mammansprinsessor