Höstboosta med juice


  I morse  drack jag juice med rödbeta ingefära apelsin äpple citron.
Sååå gott :)
 
 
 
Rödebeta är känt för att vara bra för magen samt sänker blodtrycket.
Den hälsosamma ingrediensen i rödbetan heter nitrat som också finns i spenat ruccola magold grönsallad och fänkål.
 
Rödbetan har den egenskapen att den stimulerar immunförsvaret och gör att man blir mer motståndskraftig mot infektioner.Perfekt i dessa tider.
 

Har du ngt tips på höstboost ?
 
 
Netti Starby

Vad gott det låter och vilka härliga bilder! Kram

Maria

Mmm det verka riktigt gott..
Kram

Mirre

jag som älskar rödbeter då ska jag testa detta

Cissi

Men så gott! Ska jag testa..

Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Älskar rödbetor, men har dessvärre lite svårt för rödbetsjuicen.

Hoppas du får en fin onsdag! Kram Hanna

N A T H A L I E

Mums, såg gott ut! :)

Fröken M

Gillar rödbetor - men i juice !? Jag är skeptisk ;)
Däremot så ÄLSKAR jag din palm i den fina guldkrukan !!
Jätte fin !
Kram

starsinlife.blogg.se

Så gott! Å vilka fina bilder :) ha en grön drink som är uppiggande: mixa bladspenat, apelsin juice, ingefära, 1/5 äpple mm. Gott och nyttigt :)

Svar: åh tack allt som e uppiggande behövs nu:)
mammansprinsessor

christin

Magnesium, året om egentligen men något som många ofta har underskott utav och som är viktig för många processer i kroppen :)

Svar: Tusen tack magnesium är super:)
mammansprinsessor

Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Spännande! Det kanske man skulle testa. Blandar du själv eller köper färdig?
Kram