Lexingtonkuddar

Alexandra fick två nya fina Lexington kuddar av sin bror i present som passar så bra i vita soffan:)
Hej Fredag
Vakande till regn och rusk och när Engla kom nedtrippandes tyckte jag hon lät så förkyld o klen så vi valde att stanna hemma och mysa o kurera oss.Känner mig själv trött o hängig.
Vi har tittat på Mio min Mio tillsammans.Engla har pratat så mkt om den filmen eftersom de läser den i skolan och även ser den på film.
 
Är egentligen baby kuddar men Alex ville ha dem och jag tycker de är superfina.

Har ställt in kvällens tjejfest som jag var bjuden på:( lite synd men jag hoppas jag blir bjuden på en ny snart:)
Men lika bra att vila upp sig.Eller så mkt vila blir det kanske inte med barn o städning o matlagning o allt som hör till men jag är hemma i soffan i kväll och slipper vakna upp ännu sämre i morgon bitti:)
Guld rosa rosé är ngt  som finns på Alex sminkbord.
 
Nu hör jag hur det ramlar in tonårstjejer i huset
Bäst att ringa till Björn så han handlar hem mat. Det ekar tomt i kyl o frys.
Ha en härlig kväll
MADDISENJ.SE

Åh så fina kuddar!

SOFIA

Åh vad snyggt det var, älskar Lexington! :)

linah

va fint:D!!

Henrik Olsson

Vilka charmiga kuddar! :)

Mirre

Jättefina kuddar och då gjorde ni klokt i att stanna hemma, mycket baskelusker som sprider sig nu, =/

Ja kan ju vara tänder, men hon har ju typ fått ut alla, det är två som inte kommit ut helt borde ej vara dem, men vad vet man =D

Svar: Tack ja hoppas hon piggar på sig lilla damen:)
mammansprinsessor

Netti Starby

Vad fina kuddarna är :-D Kram

Maria

Så fint det blev, älskar kuddarna vilken snäll bror.
Kram

Yohanna af Skovde

Var jättefint rum ju! Min bebis är liten (7 månader) men det ska bli så kul att inreda efter ålder :)

Cassandra

Fina kuddar! :)

pillan

Ja dom där kuddarna är ju jättefina och passar perfekt i tonårsrummet!

Önskar dej en mysig fredag, Kram P

ullie

Men gud va fina kuddarna va.
usch ja du förkylningar överallt här nu hoppas hon piggar på sej i helgen då
inget regn här idag skönt o nästan lite ljuvligt väder på kvällen . i morg sol har de lovat håller tummarna
men ja har jobb helg kramar

angelicasvarld.blogg.se

Super fina kuddar!!

Hoppas du får en härlig helg!

Fröken M

Jätte fina kuddar !! Jag har tre Lexington i vår vita ektorp soffa nere !
Jag fick dem av C i julklapp förra året och jag fullkomligt ÄLSKAR dem !
Igår såg jag dock en ny fin kompis till dem,
så frågan är om "dyrgrip" nr 4 snart ska få flytta hem till oss :)

✫Fru Eriksson

Waooo så fina kuddar ♥ ....
/Kram

Kristin/onlyfemale

Åh vilka fina kuddar!!

Kram