Fredag med Liljor

 
 
Färska blommor är något jag älskar. Det kan liva upp vilket hem som helst.Denna gång blev det vita liljor. Tyvärr valde jag dem med doft men vi får står ut.
Finns värre saker att klaga över.
 
 
 
Dagens status:  Förkylt läge men jag mår betydligt bättre idag än i går.Sov non stop på soffan i går förmiddag till eftermiddag.
Barnen hade turen att följa kompis hem efter skola/dagis.
 

Solen kikar in lite mellanåt men kallt är det ute och ännu kallare ska det tydligen bli.Jag har faktiskt plockat fram min vinterjacka igen. Är så frusen av mig:)
 

Dagens planer är att hämta hem tjejerna tidigt så vi kan åka och köpa nya varskor och lite presenter,Engla har blivit bjuden på två kalas.
 
Saknar min käre far idag det kommer och går som en våg som sköljer över mig när jag minst anar.
Men och andra sidan har det inte ens gått en månad sedan han begravdes.
Hade så gärna velat fixa med hans bostadsrätt så den hade kunnat bli fin inför kommande försäljning.
Nu vet i tusan hur jag ska göra,vad som är bäst.
Känns som någon slagit mig rakt i ansiktet en riktig käftsmäll ;(
Jag har skött allt med begravning och allt annat själv.
Nu kommer vi bli fler som har rätt till pappas bostad och arv.
Folk som inte ens är släkt med mig!
 
 
 

Önskar dig en fin Fredag.
 
 
Netti Starby

Jag älskar din inredning! Kram

Malin Ericson

Vilken fin inredning du har!! =)
Usch, så jobbigt med din far, jag hoppas allt löser sig på ett bra sätt!

sandra.

Så fint du har det :)

Kristin/onlyfemale

Så himla fint! Kram

Eva`s blogg

härligt med blommor får nog oxå köpa hem idag :) ja det blir kallt mellan varven :( hoppas du får en fin dag kram

MADDISENJ.SE

Älskar liljor!!

Polly Svensson

Jätte fint hem.

Och det där med att människor helt plötsligt dyker upp när någon har gått bort bara för att ha rätten till saker är inte okey tycker jag. Förstår din känsla. Kram

Marie

Ja det är ju ett speciellt läge och förstår att du tycker det känns "fel" då det är du som gjort det mesta, förstår din känsla

Skönt att du är piggare idag i förkylningen och så fiiint ni har det och hehe ja de kan lukta skarpt

Natalia Richardson

Åh så fint du ni har hemma.
Men vad säjer du har det kommit fram folk,som bråkar om pappas arv? Var fanns dom när du behövde hjälp med allt? Fula maniskor som dyker upp nu.
Kram vännen..

jannice

Vad himla fint ni har!!! kram