Tisdag


Försöker att hitta nyttigare alternativ till mellis.
Idag blev det apelsin med keso för att stilla sockersuget :)
 
Vilket väder vi har det blir ju bara kallare o kallare även om vi går mot varmare tider.
Regn sol blåst och sol igen.
Aprilväder kallas det.
 
Hämtade hem en drös ungar från skola/dagis
Jag hade lovat att vara barnvakt och Engla ville ta hem en kompis.
Så kul att tjejerna har kompisar de har spelat minecraft och hoppat studsmatta när det inte regnat.
 

Har du nyttiga sockerfria förslag till mig så dela gärna med dig.
Jag vill dra ner på socker men frågan är om jag grejar det.
Fruktsocker tänker jag då inte sluta med:)
Men kanske hålla mig till godsaker bara på helger.
 
 
ullie

regn storm hagel sol idag har vi allt o kallt brrr.
ja känner mej inte hundra kanske utarbetad har ja massa runt nu o idag satte ja mej ner vid 10 första gången idag o jobbat sent innan så ja...

gott mellis tyckte ja kramar min vän <3

Netti Starby

Vilket smarrigt mellanmål och det måste jag prova! Kram

Marie

Så gott det ser ut och ja det är ju skönt då man kommit dit då man tagit sig ur det värsta sockersuget, det har jag kommit till inte så där värst sugen i veckorna, men på helgerna blir jag =D