Friday

Min lilla skrutt i morse💞Innan vi cyklade mot skolan.
 
vilken vĂ€rme ☀
Ska inte klaga men vi har galet varmt i huset nu.
sommarvÀrmen gjorde come back.
 
idag har vÄran nya kyl/frys  och diskmaskin kommit.
sÄ nu hÄller sambon pÄ att montera diskmaskinen.
 
sjÀlv har jag hÀllt i mig tvÄ glas whiskey vet inte men denna förkylning Àr jÀtteirreterande nu.
lÄg dÀckad pÄ soffan nÀr han kom hem och orkade inget alls.
sitter ute pĂ„ altanen och svalkar mig😜
 
Nu fÄngarna pÄ fortet med barnen sedan blir det tidigt i sÀng för min del.
 
 
ullie

usch gumman hemska förkylning mÄste gÄ över nu

ja du mÄ tro att det e jobbigt nÀr de dör sÄ plötsligt

lilla söta skrutt de e sÄ gosiga o fin klÀnning

kram min goa vÀn

Mirre

Fin hon Àr och drygt med förkylningen, men skönt att fÄ nya vitvaror isntallerade

moamedalicia.blogg.se

vad fin hon Àr <3
haha var det whiskeyn som gjorde att du deckade? eller sjÀlva förkylningen? ;D kram fina ha en fortsatt fin helg.

Svar: Tack,haha ja det var bÄde förkylning o whiskeyn tror jag:) kram
mammansprinsessor

Amanda Jona [SPONTAN]

Underbart med sommarvÀrme! :)