Mamas hotel always open

Engla bakar hallongrottor 💞
 
idag efter skolan passade vi pÄ att stöka ner köket rejÀlt.
Barnen bakade hallongrottor och chokladbollar.
Tror jag dammsugit femhundraelvagÄnger nu.
smarriga kakor blev det i alla fall och tjejerna var sÄ duktiga.
 
SĂ„ fina hallongrottor och chokladbollar 💞
 
 
SlÀngde samtidigt ihop köttfÀrssÄs och pasta och frostade av frysen som fortfarande inte Àr klar.
varför börjar man med allt samtidigt ?
jag har torkat upp vatten som legat över halva köksgolvet 😁
VĂ„ran lilla frys var full av is.
vÀrdelös Àr den oxÄ dÄ dörren inte alltid fungerar att stÀnga.
i morgon Àr den ett minne blott dÄ kommer en ny kyl/frys och de tar med vÄran gamla.
Har Ă€ven slĂ€ngt ut ett torkskĂ„p pĂ„ grĂ€smattan 😂Som jag tĂ€nkte de kunde ta med sig.
 
Det har varit full cirkus i kvÀll och min Àldsta kom förbi pÄ mat och fÄtt sina klÀder tvÀttade.
vilken service 😜
 
sambon Àr pÄ galej med jobb.
kul för han đŸ€—
sjĂ€lv ska jag se till att den förbannade frysen snabbar pĂ„ att frosta klart. Behöver starta kylskĂ„pet nĂ€mligen annars blir mjölken varm till frukost😁elĂ€ndet gĂ„r inte att starta om inte frysen Ă€r pĂ„ alltsĂ„ vilket skĂ€mt.
Hoppas du har en lugnare kvÀll Àn mig!
Josefine

Men sÄ gott :D

Heléna

SÄ fina bilder pÄ dina barn!! Vilka mÀsterbagare :D Kakorna blev ju jÀttefina! Trist nÀr frysen inte funkar som den ska. Jag frostade av min nyligen och det var vÀlbehövligt - gick knappt att stÀnga dörren pga all is. MisstÀnker att den isar igen nÀr barnen gÄr och hÀmtar is stup i kvarten nÀr de hÀmtar nÄgot att dricka. Man mÄste tydligen ha is i allting som serveras i ett dricksglas???? Undrar om de tar is i mjölken ocksÄ ;) Lycka till med allt pysslande hemma! Kramar <3

Mirre

Men drygt med kyl och frysen, men skönt att fÄ ett nytt nu dÄ, samt sÄ gottit. SÄ söt syskonbild ocksÄ med storebror =D

Carina

Vad roligt det lÄter. Vilken hÀrlig familj du har.. Kram och ha en fin fredag :)

Polly Svensson

Vilka söta barn, kul att dem bakar, dock trÄkigt för dig att dammsuga sÄ mÄnga gÄnger hahaha. Blev kakorna lika goda som dom ser ut? Kram

jannice

Vad himla mysigt med lite bak... Barn Àlskar ju baka! SÄ mysigt att se dom sÄ glada :)

Elisabeth

Haha jag kĂ€nner igen det dĂ€r...har oxĂ„ kunnat ha hundra saker för mig samtidigt, men det brukar inte bli sĂ„ bra i slutĂ€ndan 😉 fina bakverk!! 👍👍