Sommarmat

 
Blev så sugen på kräftor igår igen så vi köpte med oss en hink smålandskräftor hem.
 

kall potatissallad och kycklingspätt med mango/jalapeno  fick bli huvudrätten.
 
 
 
 
Hej Fredag!
 
I morse vakande jag till sol och 21 grader:) inte illa.
Jag gick ut på altanen med en kopp kaffe o njöt av solen.
Tyvärr så blir jag inte kvitt från min envisa förkylning.
Så jobbigt att hosta.
 
Blir nog en lugn dag.
Sambon e ledig:) då brukar det inte hända så mycket haha mer än att han ska måla o fixa med hus.
Börjar bli rastlös och vill hinna med så mycket som möjligt innan skolan drar i gång nästa v.
Vill åka till Kolmården Grönan och åka på en kryssning.
Sommaren går så fort.
 
Nu ska jag ta och städa undan här och väcka de två äldsta som fortfarande sover:)
 
Vad händer hos dig?
ajlimullersandvik.blogg.se

Hoppas du kryar på dig riktigt ordentligt. Det där ser riktigt riktigt gott ut, ääälskar kräftor. Önskar att någon bjöd mig på kräftskiva, för jag kommer mig inte alls för att göra det själv :P

jannice

Ser gott ut. Härligt med kräftskiva. Kram

Heléna

Krya på dig! Så underbart god sommarmat! Älskar kycklingspett med mango/jalapeno (har upptäckt att Ica Kvantum har supergoda som de gör själva i charken) och kall potatissallad och kräftor är ju inte så dumt det heller :D Hoppas du får en riktigt fin och mysig fredagskväll!
sv: Visst är tapeten fin - älskar mina söta påfåglar på väggen :D
Kram <3

anette

Krya på dig. Kram Anette

Marie

Hua för förkylning, men så gott och mysigt