Söndagshäng på grönan

 
igår åkte vi till Gröna Lund.
inte det varmaare vädret men solen tittade fram mellan molnen.
skönt det att det inte var allt för långa köer till åkattraktioner.
 
Ingen tur med lotterier denna gång.
 
 
Gröna Lund gör man klart på några timmar eftersom det är så litet.
tjejerna tyckte kvasten och vilda musen var roligast. 
Dock sakna dem Liseberg som har betydligt roligare åkattraktioner.
 
köpte med oss lite lösgodis utanför grönan.
 
 En mysig söndag.
 
idag är det bara grått och trist när nan tittar ut.
Min hosta vägrar ge med sig och jag är igentäppt i näsan.
Har försökt snyta mig men det går inte.
Däremot när jag böjde mig ner för att ta ut tvätten ur maskinen så kände jag att det äntligen börja rinna ur snoken. Tyckte det rann fort o mycket o ser att det kommer en massa blod?
Ringde husläkaren men de hade ingen tid idag och det var väl det att ngt kärl brustit när jag försökt snyta mig😳
Får se om jag bokar tid i morgonbitti.
jäkla segt ialla fall att hosta hela tiden!
 
Marie

Är det bihåleinfl du har då? Samt så mysigt med grönan, ser jätteroligt ut och vilket godisberg, num num

sandra.

Så mysigt med grönan :) ser ut som ni haft det jättemysigt <3

Natalia Richardson

Mysikt att gå på grännan.
var år sen jag var där själv,har med en jobbig hosta som inte ger med sig..

pillan

Så mysigt med Grönan men inte så mysigt med tjock jacka i mitten av augusti...!

Beställde precis ny vinteroverall åt Nikki och det är inga problem att direkt komma in i höst-mood med murriga kläder nu... :/

Kram och krya på dej, P