Ja men Hej

 
Lördagskväll och snart infinner sig förhoppningsvis lugnet hemma hos familjen cirkus.
 
Alltså vilken natt !!!!!
Har jag ens sovit?
Somnade och vaknade efter en kort stund av att sambon kramar toalettstolen.
Vi åt på en pizzeria igår och han valde kebab så jag vet inte om det var matförgitning?
Ingen annan peppar peppar ta i trä har mått dåligt.
Låg och oroade mig att alla kommer åka på magsjukan nu precis intill resan.
Efter en stund somnar jag om men vaknar av plinget av kodlåset då ett av barnen ramlar in med en kompis som ska sova över.
Somnar om ett tag blir väckt igen av sambon som infinner sig på toaletten igen ;)
Somnar vaknar att ngn försöker låsa upp våran elektroniska kodlås men misslyckas totalt.
Det piper o har sig och sedan bankar det på fönster.
Bara att öppna till ett av nästa barn som kommer intrampades som tydligen inte kom ihåg koden:) ngn som drack för mkt saft eller så.
Somnar om igen men vaknar av pling i dörren igen.
Kan inte somna om så jag går upp och kollar läget och hör ngt väldigt märkligt från hallen.
Inne på gästtoan sitter ngn och snarkar med kläder o skor på i mörkret. japp jag försöker febrilt få av skorna och jackan så Hen kommer i säng.
Inte det lättaste.
När barnen är små är det bara att kasta upp dem på ryggen,de orkar inte denna mamma göra längre;)
Små barn små bekymmer-stora barn-stora bekymmer.
Så typ halv fem i morse la jag huvudet på kudden igen och sov tills jag blev väckt av barn nr 4.
Ett vanligt liv hemma hos familjen cirkus med ny show varje dag😊
 
 
 
 
Jag har även fått oturen att min nya iphone TOKDOG igår den går inte att ladda och ingen tid på apple store fanns när jag var in i dag,första lediga tid var på fredag? hur kul liksom att vara utan telefon.
Ett liv utan telefon hur ska det gå!
 
 
 
sandra.

Men oj så jobbigt :/ hoppas du sover bättre inatt <3
Jättefin outfit också och så tråkigt att din mobil gått sönder :( hoppas den funkar snart igen<3

Svar: Haha livet som fyrbarnsmamma men det har sina härliga stunder oxå såklart 💞💞💞
mammansprinsessor

Heléna

Hur kan man se så snygg ut efter en sådan natt???? Jösses - jag skulle ha sett ut som en zombie :D Hoppas du får en betydligt lugnare natt i natt :D Klara sig utan mobil??? Går det??? Är ju som att gå barfota i snön ju!!! Hoppas de får ordning på den fortast möjligt! (tur i oturen dock att den inte gick sönder när ni hade åkt iväg) Kramar fina du <3

Emma

Har också alltid svårt att sova nuförtiden :/ men fin är du iaf 😁