Lady in red


Skojade till det lite med en röd ros och en god jul kula på mina nya röda jul undies :)
Har tidigare inte ägt röda underkläder men så här till jul kan de vara lite kul.
Supersköna är dem  i varje fall.
 
Hej Måndag!
 
Vilket underbart vacker väder vi har det är så fint ute himlen lyser ljusblå och snön ligger som ett vitt täcke.
-8 grader men friskt o härligt.
I love it.
 
Att vara utan mobil är förödande
Jag måste in på apple store på deras drop in tid nu direkt när de öppnar.
Jag ska hänga på låset denna morgon.
Har ju typ abstinens :)
Jag har ju allt i min telefon.
Busstabeller bank ja men allt nödvändigt:)
 
 

Känner mig frusen och har börjat hosta så nu håller jag minna tummar att det går över snabbt för på lördag flyger vi:)
 
Har tagit ledigt tre dagar för barnen men de beviljar ju inte ledighet så de förstår att vi kommer att åka ändå:)
 
Packade min resväska igår och inser att vi behöver köpa en resväska till.
Svårt att veta vädret men det är sommar på Mauritius och typ 30 grader nu.
shorts och klänningar är vad som gäller.

 
Nu måste jag skynda till bussen hej så länge!
 
 
Eva`s blogg

såå fint o visst är det kul med snyggt under :) var köper du dina påsar i tyg som jag kan se med motiv på? vet att dom finns i NY men kanske du kan berätta :) hoppas ditt problem löser sig på apple stor kram

Svar: Precis påsarna är från Jennifer janch som gör dem i Ny,köpte mina i Pernilla Wahlgrens butik går säkert att beställa på nätet? kramar ja nu är mobilen på igen:) kram
mammansprinsessor

Biggeros

Otroligt sexigt och snyggt set. Då blir mannen glad=)
Så härligt att åka till Mauritius 🤗🤗Jag önskar dig och familjen en riktigt fin semester. Kram

Cissi

Snygga ;)

Det är så vackert ute idag och GLASHALT kände jag på lunchen så gå försiktigt!

Svar: Tack jag märkte det haha usch hatar halka.
mammansprinsessor

Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

så snygga

ullie

wow nu blir han glad riktigt snyggt
usch nä förstår om ni inte vill bli sjuka nu fick halsfluss när vi skulle åka en gång skit jobbigt

Tack söta känns lite bättre nu om än ont men vill inte va hemma mera så satsar på kvällsjobb i morg bara några jobb dagar denna vecka stor kram o fin tisdag

Heléna

Jättefina underkläder - klart du ska unna dig lite rött till jul :D Krya på dig så du inte är sjuk när det blir dags för er att åka! Kramar <3

Johanna

Riktigt snygga underkläder :D

Dixi Wonderland

Hoppas att du får en bra semester :)

jannice

Så sntygga och sköna dom ser ut att vara. Har aldrig heller ägt röda underkläder vad jag kan minnas... Men det är fint1!!

emelie

gud så fina underkläder!:D

emelie

gud så fina underkläder!:D

starsinlife.blogg.se

Wow vilken pingla du blir i de nya underkläderna, snyggt! Ps. Kunde inte kommentera här uppe. Kram

Biggeros

Så fina sessor du har!! Vilket vinterlandskap du har fångat på bild!!
Hoppas att snön får ligga kvar på backen tills Jul🤗 Gick inte att skicka till ditt senaste inlägg 😣

Svar: Tackar:) nej jag förstår att det måste vara något tekniskt fel ska kolla upp det.Tack för att du sa till:)
mammansprinsessor

Emma

🎅 Bolmgrens Julkalender 2016 🎅
Lucka 14 är nu öppen! Kika in vad som döljer sig i den ❤️

elisabeth

får man fråga vart du köpt di röde?skitsnygga ju och vill också ha :) jag gillar fatiskt rött..... ;)

Svar: Såklart du får 🤗De kommer från H&M så löp o köp
mammansprinsessor

Pauline Hurtig

så fin bhn var!