Packad och klar


Resan närmar sig och i förrgår blev det en ny vit resväska :)
Tror det mesta är nedpackat nu bara necesären kvar och lilla apoteket som jag inte har hunnit med att köpa ännu.
 
Vi har missat att ta dukoralen men å andra sidan finns det ingen kolera i Mauritius så jag hoppas det räcker med tabeltter på apotek om magen krånglar? vet du?
 

Denna väska från Day Birger  blir mitt handbagage sedan perfekt som badväska.
Stor o rymlig och färgen tyckte jag var så fin.
 

Vet i tusan hur vi ska lösa det där med julklappar,Barnen måste ju få ngn julklapp  på julafton.Även om själva resan blir en julklapp.
Men tänker inte släpa med mig ngt stort.
Kanske finns att shoppa ngt roligt på plats.Ska ju ändå fira julen med syster o bror när vi kommer hem till Sverige igen.
 

Alexandra fick en tidig julklapp av oss igår :)De blir lite för varma att ta med så hon fick öppna dem tidigare och ett par blå Uggs låg i paketet.
 
 
Hoppas att det ska gå att kommentera detta inlägg?
Något knas med förra inlägg.
 
Kram till dig
 
 
 
 
arne

snygg väska

Svar: Visst e den;)
mammansprinsessor

Heléna

Så snygga väskor! Ja, nu går det att kommentera - upptäckte att det inte gick att kommentera det förra inlägget för när jag försökte så hoppade sidan på till toppen igen. Hoppas du har haft en riktigt fin dag :D Kramar från Bambi på hal is ;) <3

Svar: Tackar Helena:) ja nu hoppas jag att det ska fungera. kramar från en annan Bambi :)
mammansprinsessor

Netti Starby

Vad kul att ni reser snart och din nya väska är jättefin! :-D Kramis

elisabeth

tjohoo den ser lagom stor ut jag får nog plats ;) när åker vi??? :D
skämt å sido,härligt för er att komma iväg!!
gällande julklappar till barnen så tycker jag faktiskt inte du behöver köpa ngt.det finns ju säkert multum att köpa på plats,och ska ni sedan fira när ni är hemma igen så får de väl ngt då...jul utomlands är ju bara det en julklapp lixom :) kramiz

elisabeth

just ja gällande dulkoralen så vet jag de som blitt dåliga fast de tagit den.så kör du med vanlig "magmedicin" om du känner för det!! :)

Mirre

Oh roligt att ut och resa snart och snyggga väskor

ullie

jag är Inte avsi ( läs jo jo jo :D ) gud så härligt här är så kallt o dimmigt idag men sol innan
kol tabletter säger de ju är bra att ha med
jätte snygga väskor då vill man visa dem hih hi
kramar o va rädd om dej när du åker o de dina såklart

sandra.

Jättefina väskor! och så himla härligt, var rädd om dig och njut av semestern, kram fina du <3 och trevlig resa!

Johanna

Åh vad kul att resa!:D

Tove

Super snygg väska!!!

Biggeros

Ha en riktigt mysig resa!
Det kan kanske behövas med lite miljöbyte Fina väskor. I min stil🤗

moamedalicia.blogg.se

åh vilket fint bagage du införskaffat <3 hoppas ni får en underbar resa & ser fram emot bilder =) kram finis <3

Fröken M

guuud va jag är avis !! Ha en FANTASTISK resa !!
Kram