Studiedag

Ny kavaj i svart med guldknappar, älskar denna modell har en liknade i beige. Byxorna kommer från H&M
Måndag och vi kör studiedag i dag.
Lite sovmorgon e aldrig fel:)
Grått mulet blåsigt ute och det känns inte lockande att ta sig ut.
 
De små roar sig med sitt och de leker så bra ihop.
Små barn som bekymmer-stora barn stora bekymmer.
Måste iväg till Apple store Alexandras mobil e stendöd och glaset e krossat sedan länge morr morr...
 
Men hon är duktig hon bakade bullar förra helgen och se så fina dem blev,tyvärr äter jag inte bullar men de fick godkänt av dem andra som smakade:)
 
 

Alltså så mkt godis det är inför julen nu helt galet och barnen har fått chokladtomtar skumtomtar o gud vet allt.
Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte blev frestad.
Värsta tiden är väl nu också med jul o allt.
 
Men skam den som ger sig det finns ju alternativ och lösningar till det mesta:)
Som denna Nocco 
 

Nu ska jag roa lite barn som börjar bli rastlösa vi måste helt enkelt ta oss ut:)
 
 
 
Netti Starby

Jättefin kavaj och bullarna ser riktigt goda ut! Ha det så bra på studiedagen idag fina du! :-D Kramis

MartinaOlsson

Hej! Jag vill bara tipsa dig om att lucka 5 i min julkalender nu är öppnad :) I dagens lucka kan du vinna ett superhärligt läppglans från Lady Green! Känner du att detta är någonting som du skulle vilja vinna? Klicka då på länken här nedan för att vara med och tävla!
http://martinaolsson.myshowroom.se/63860/julkalender-lucka-5-5/
(en ny lucka öppnas varje dag klockan 11.00 t.o.m. den 24:e december)

Emma Broberg

Himla snygg kofta med guld knappar

starsinlife.blogg.se

Wow så snygg kavaj. Var är den ifrån?😍

Svar: Den är från Kapp ahl märket hamton
mammansprinsessor

ullie

kavajen verkar snygg äger faktiskt ingen kanske skulle va bra o ha en
skönt me lite ledig dagar sådär

fin måndag o kväll kramar

moamedalicia.blogg.se

såg på instagram tidigare att dina barn hade studiedag idag så trevligt :) och jag ser att ni haft kvalitetstid så mysigt. <3

Heléna

Så fin kavaj! Gillar Hampton Republic sortimentet - massor med snyggt och bra kvalité :D Hoppas ni har haft en härlig dag och att flickorna har njutit av studiedagen :D Kramar fina du <3

Mirre

Men så gott frestande inlägg och så snygg shopping, ursnyggt ihop och snygg kavaj

Ramona

Så fin kavaj :) Supersnyggt ihop. Hoppas du får en fin dag <3