Tisdag

 
Hej Tisdag
Började morgonen med blod och tårar.
Förbannade jäkla busschaufför som inte kan bromsa som en normal människa.
Både Engla och Nova flög av sina säten och Engla hade oturen att slå i munnen i ledstången så hon började tokblöda,Nova som e livrädd för blod får panik och cirkusen är i full gång.
Tack o lov satt min granne brevid som kunde hjälpa mig herregud. hur kör folk.
 
Köpte lite roligheter inne på L´Occitane  egentligen behövde jag bara en handkräm men kom ut med lite annat smått o gott.
Tyvärr valde jag fel handkräm det var inte alls den doft jag provade så den luktar inte alls likagott denna med bergmote.
 
 
Tycker dessa produkter är skonsamma och inte allt för stark doft.
 
Nu ska jag jobba vidare här hemma.
Har även snickarna här i dag som börjat med att byta fönster hjälp vad det ser ut just nu i Novas rum.
Blir kul att fixa allt själv i kväll då sambon fick för sig att han skulle på konferens jippie tur han kommer hem i morgon kväll.
Den där bristen på kommunikation gör mig crazy.
Han ska få igen jag har en plan:)
 
Kram på dig
 
Eva`s blogg

ha ha du låter allvarlig <3 men gud vilken dåre, ja ibland kan man undra hur dem både kör o bromsar sa du inte till honom? det hade jag gjort grrr stor kram fina du <3

Alice Lindström

nej men gud vad jobbigt!!
Kul med nya produkter :))

Netti Starby

Usch vilken dåre och vilken tur att du fick hjälp utav din granne! Kramis

jannice

Men stackars din dotter. Ja, ibland undrar man hur folk kör.... :( Stackars som började blöda. Hoppas de är bättre nu. Kram

Biggeros

Underbar filosofi du har. Jag undrar vad du kommer att ge tillbaka samma mynt...
Tråkigt dock att busschaufförer inte kan köra lite mer städat. Hoppas alla mår bra efter en häftig resa🤗🤗Kramiz

Gabriella

Förstår verkligen inte hur vissa kör, såå hemskt!!

Heléna

Ibland undrar jag verkligen hur vissa yrkeschaufförer har fått sitt körkort! Stackars flickorna :( Jag har åkt buss rätt så mycket i jobbet nu när foten har bråkat på mig och jösses så en del kör! Tvärnitar, ryckig körning och ja... inget trevligt att sitta och skaka runt tills man är framme. Tack och lov så finns det vissa som kör lugnt och jämnt också så vissa transportsträckor blir riktigt behagliga :D Hoppas du får en fin fortsättning på kvällen :D Kramar <3

Marie

Nämen aj, vad är det för vild busschaffis?

Svar: ngt knas med din blogg? går inte att kommentera!
mammansprinsessor

Nathalia

Åh vilken dåre som körde er buss. Tur att det inte slutade mer illa än det gjorde. Vet vad du menar när Karl i huset kör sitt eget.
Har du köpt några böcker till resan än?

Amanda Jona [SPONTAN]

Åh så härligt med lite nya produkter :)

Emma


🎅 Bolmgrens Julkalender 2016 🎅
Lucka 7 är nu öppen! In och kika vad som döljer sig i den ❤️