Chiafrön

 
 Har varit duktig och gjort chiagröt till frukost denna vecka.
så enkelt och den görs på kvällen så den får stå i kylen under natten.
Till min chiagröt använder jag 2 dl kokosmjölk 2 matskedar chiafrön.
Toppar med olika frukter och just i dag blev det blåbär.
Nyttigt och det är faktiskt gott :)
 
Det är så grått o trist väder med regn denna Onsdag .Så jag valde att ta en frukost bild ute på altanen för att få lite ljus:) ja vad gör man inte? helt normalt som bloggare :)
 
 
 
Natalie Salazar

sv: ja men eller hur!
jag skulle ju absolut kunna åka kommunalt men sen jobbar jag på en plats där jag helst bara vill hem när jag har slutat jobbet och inte åka kommunalt..
jobbar på en av de värsta platserna i sthlm då är väl inte så trygg här

Maria

Härliga bilder...jag har aldrig provat den där gröten.
Kram

Days by Johanna

Fina bilder =)

Mirre

Fina bilder och så mycket god inspo man kan göra frukost av ser jag =D

Ulrika Webersköld

snö regn o rusk har det varit här idag.
hur är det nu går de att köpa chia frön i vanlig affär nu va ? Har aldrig prövat. gott? eller bara nyttigt =) kram på sej

Cissi

Brukar också äta det när jag väl kommer ihåg/tar mig tid på kvällen Är ju egentligen superlätt och gott.. ;)

Karin

Bra jobbat, ser jättegott ut!:)

Emma Engström

Så söta bilder! :D

anneli

alltså chiapudding är ju så otroligt gott :)

Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Jag har aldrig testat chiapudding men det ser ju väldigt gott ut. Kanske ska göra ett försök.
Hoppas ni får en skön söndag!
Kram