Fettisdagen


Semlor till fika i eftermiddags.
Är det fettisdag så är det:)
 
 
 
 

Engla och Nova är inte så förtjusta i semlor så vi köpte crossianter  till dem.
 
Nu ska jag se till att Englas ytterkläder torkar efter tvätten medans brasan är i gång.
En tjej som tydligen rullat i lera på skolan idag:)
 
Har ni ätit några semlor idag?
 
 
Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Det där såg mumsigt ut! Fast jag hade nog hellre tagit croissanten, semlor är inte riktigt min grej.
Hoppas ni har en mysig kväll!
Kram

Anneli

Härligt med go'fika☺️ Själv tog jag en kexchoklad ist för en semla😄 Kramis💕

Svar: Nämen gillar du inte temlor 😆
mammansprinsessor

ullie

nää det är så jämt så glöm mej inte =( Försöker få alla me internet att rösta hon har dragit ifrån flera ggr.
ja jag gillar oxå glasen men nu missade du precid min semla :D hi hi natti kram

Netti Starby

Självklart åt jag en semla igår :-D Kram

Anneli

Haha😁jo jag gillar semlor men hade legat hemma i migrän å va inte alls sugen😜 kanske det blir en ikväll ist☺️

Eleonora Adriana ♥

Mums :)