Knäckepizza

Testade i helgen för första gången att göra den berömda knäckepizzan.
Alltså den var grymt god på riktigt.
Ni måste testa om ni inte har gjort det.
Mycket nyttigare än vanlig pizza så det är bara pluspoäng på den:)

Jag valde tomatsås lufttorkad skinka mozzarella chorizo tomat och ruccola
 
Barnens pizza hade vi tomatsås ananas ost tomat
 
200 grader och ca 10-15 min så är knäckepizzan färdig.
 

Detta får bli ett litet sportlovstips :)
 
 
 
Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Spännande, det där kanske man ska testa att göra någon gång :)

Kristin/onlyfemale.se

Mums! Måste verkligen testa, ser såå gott ut! Kram

Netti Starby

Vilken smarrig ide! Kram

Susanna

Såg att det hade något liknande på Ikea, men jag inte testat ännu.. men ser ju riktigt gott ut, måste testa det här. tack för tipset

Kram

Svar: Ja det stämmer jag skulle beställa där men det tog sådan tid att jag valde korv i stället haha.Kram
mammansprinsessor

Fröken M

men åhh.... det måste ju testas !!

ullie

Alltså knäcke pizza har ja inte hört men tekaka eller hönekaka pizza det har ja gjort.
såg gott ut

tack vännen lite bättre idag spagetti i benen o mår sådär men ska gå i morg kramar

Mirre

Ohh så gott och coolt på det sättet

Sara Persson

Hej, jag hade behövt din hjälp . du får självklart något för det . Rösta på mig "STES FÖR STEG TILL SUCCÈ" här - http://bloggar.xn--beskstoppen-tfb.se/ Så får du en länkning på min blogg. Få mer information på min blogg , tack <3 <3

Cissi

Ska absolut testa! Får bli under sportlovet ;)

Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Detta ska vi testa på fredag, tack för att du delade med dig av ditt recept.
Kram

Jeanette

Det ser ju väldigt gott ut må jag säga :)