Lite vinter och lite sommar


Äntligen hittade Alexandra en vinterjacka.
Jo men det var ju på tiden:) och dessutom ska hon åka slalom nästa vecka med skolan så den kommer sitta fint.
 
 
Har ju sprungit omkring och letat febrilt efter badkläder åt Nova och äntligen hittade vi bikini och en baddräkt på Cubus i helgen :) Okej det råder frostfeber hos damen men vad gör det om hundra år:)

Jag tycker de var lite söta:)
Hon ville så gärna ha en baddräkt från Kapp ahl med glitter och regnbågens alla färger men den var gräsligt ful så jag var bara tvungen att ljuga och säga att den absolut inte fanns i hennes storlek.Visst är jag snäll:)
 
Cissi

Ibland måste det få vara okej med några små "vita lögner", är inga allvarliga saker ;)

Kram

Mirre

Ja men ibland får man ta en liten luring =D, så fin jacka och badkläder

Maria

Snygg jacka

Natalie Salazar

åh så söt bikini och baddräkt :)

Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Vad söta de var! Min lilla tjej skulle älskat den baddräkten.
Jag hade kört med precis samma vita lögn! Det är fördelarna med att vara mamma att man faktiskt kan styra lite ;)
Kram till dig

Susanna

Jätte snygg jacka, tycker det är så fint med de svartvita.. kommer passa perfekt i backen =)

Kram

Jeanette

Samma här hemma med min 6 åring. Hon älskar Frost & gjort det i 1,5 år nu :)