Nya soffan


Det är vinter mina vänner. Termometern visar nu -18 grader kallt brr....
Men en fantastisk fin dag med lite snö och sol så jag klagar inte.
 
Vi fortsätter med jullovsledighet tills på Tisdag så härligt och vi har vänt på dygnet helt o hållet tro jag:)
Sover läänge på morgonen det blir inte frukost först vid lunch tid.
 
På min födelsedag fick jag detta marmorbord i present av Björn och dagen innan julafton kom äntligen leveransen av våran Howard soffa som jag är så nöjd över. Det fattas bara en matta nu.
 

Kungsgranen får stå några dagar till sedan åker julen ut här hemma:)
 
 
Tog en tur till IKEA ikväll och provade ut lite sängar. Fick bra hjälp och nu vet vi vilken vi ska ha så imorgon ska vi beställa dem på nätet så har vi tur blir det en leverans hem till oss på Lördag och då kan Alexandra överta våran dubbelsäng. Ett tjat mindre att checka av tonårslistan :)
 
Är så nöjd med storleken på soffan och den räcker gott o väl till matsalsrummet.
Är dock lite sugen på några små runda sittpuffar om man är fler kring bordet :)
Men i det stora hela är jag grymt nöjd med detta rum som tidigare var vårat tv-rum.
 
 
 
 
 
Netti Starby

Men åh vad fint du har det och bordet är så snygg! Kram

Suss

Snygg soffa och soffbord. Här går vi också i sofftankar :)

Cissi

Men så fint ni har det! Både bordet och soffan var ju jättefina

ullie

MEN va fint du har det gumman !!
både bord o soffa va jätte snygga gillade även ljusstakarna ja o mina ljus ha ha

ha en fin torsdag vännen kramar

Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Så fint det blev! Älskar Howard-soffan och bordet. En mycket bra present tycker jag!
Kram

Anneli

Fint☺️👍🏼 vill åxå ha ett marmorbord👀... Vi har äntligen beställt säng på mio....våran har 20år på nacken😬 Men så äre när barna går före .. Kramis

Svar: Tack så mkt tjejen,jo våran jäkla säng är som ett stenblock en säljs inte ENS längre på IKEA :)Kramar
mammansprinsessor

Mirre

Superfint