Söndag


Novas 6 års ballong får stå kvar tills luften dunstar ur:)
Har hunnit med en massa denna helg.
Möblerat om i våra sovrum och plockat bort julen.
Shoppat nya madrasser  till mig och Björn på Ikea
Alexandra fick ta över våran gamla säng så den står nu fint i hennes rum så nu har hon en hel stor dubbelsäng:)
 
Novas rum har jag möblerat om lite:) vill så mkt med detta rum men det får allt vänta lite.
 

Älskar ljusslingor så denna hängde jag över sänghimmeln och det blev så mysigt:)
 
 
Nova har sin dagiskompis här och snart kommer min syster och sambo med barnens julklappar och Novas sena födelsedagspresent ,Vi har inte hunnit med att träffas ngt under julen så idag slår vi till med lite fikaträff hemma hos oss.
 
Så bäst att skynda vidare här denna härliga Söndag.
 
 
 
 
Netti Starby

Vad mysigt hon har det och jättefint! Kram

Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Men vilket mysigt rum! Jag tycker att barnens rum är roligast att inreda. Tack för den fina inspirationen.
Kram

Cissi

Vilket mysigt rum hon har ;) och vad fint ballongen står sig ;)

Maria

Så mysigt ni har det
Och tack så mkt.
Kram

ullie

tycker det är så himla fint me sänghimmel. När mina tjejer fick nya sänggavlar har de ingen vi får nog se över hur det blir igen .
mysigt med just tjej rum tycker inte ja får till det hos tim. hur e det me dej o dina små ? Tycker du det e lätt till killar? kram o natti