Våran nyårsafton 2015

Firade nyår tillsammans med goda vänner god mat god dricka och god musik och goda barn:)
Allt var gött med andra ord.
 
 

Bjöd på lite snacks och bubbel innan maten serverades.
 
Mina två äldsta hjärtan
Här vispas det egen beasås  på hög nivå och koncentration och den lyckades kan jag tillägga:)
Tänkte bara be någon vänlig själ att ta en bild på min nyårsoutfit men den kom ju sådär lagom halvt med:)

Förrätt med räkor i glas
 
 
En bra nyår med fina vänner och klockan rusade iväg mot slutet så efterätten dukades inte fram förrän klockan var halv tolv:) och sedan har vi inga fler bilder efter det :)
Vi gick ut för att skåla in nya året och titta på alla fina fyrverkerier.Det var ovanligt mkt detta år så fint o precis som det ska vara på nyår.

I morgon bitti har vi en liten tjej som fyller 6 år :)
Det blir sång och paket med frukost på sängen för våran lilla Nova.
Så dags för mig att hoppa i säng så festen kan fortsätta i morgon:)
 
 
 
 
 
 
ullie

Fina bilder och massa god mat.. ja vilken tur verkligen
men stort behov av soffa kunde en vänlig själ läsa min ha ha

detsamma till dej o hoppas du har det bättre detta året va som än hände så tänkte ja på dej mera kram

iza svenningsson

Det såg fruktansvärt gott ut!

Netti Starby

Vad fint ni hade det och bilderna är helt underbara! Kram

åsa i åsele

Tittar in och säger GRATTIS till Din lilla som fyllde år igår.

En fin fortsättning på 2016 önskar jag Dig.

Kul med bilder, Ni ser ut att haft en bra Nyårsafton.

johanna

så mysiga bilder!

Mirre

Snygg du var och outfiten ser jättefin ut och så mysigt nyårsfirande ni hade =D, allt ser toppengott ut

Erika

fina bilderr! har inte thimmy tjejen kvar?

Cissi

Grattis till lilltjejen! ;)

och vilken fin nyårsafton i verkar ha haft ;)

Felicia - Everyday - Fashion - Modeling

Fina bilder, ser mysigt ut :)

Maria

Så mysigt ni har det.
Gott Nytt år till dig

jannice lindell

ett sånt mysigt nyår och massor av gomat!! kram