Bildbomb Liseberg 2016

Hihi denna bild är bara så rolig och jag vet en som kommer typ döda mig nu:)

Mina barn åker typ allt som går och som de får åka på Liseberg:)
Galna barn.
Men jag var lika galen jag som liten och nu står jag gärna o tittar på hellre än åker ngt jag skriiiiker lungorna ur mig eller typ spyr av.

Engla var snäll och hängde med lillsyrran på några (töntiga) karuseller i början.Sedan var det både flume ride och lisebergsbanan och allt som snurra.
 
 

Så tjusigt tjejerna blev ansiktsmålade.
 
 
 
 
 
 
Vi delade upp oss då Alexandra mötte upp en kompis här från Täby som var i Göteborg på Gothia cup.Perfekt för oss o perfekt för henne:)
Glassväder på Liseberg.
Vi passade på att kramas lite med tjejernas kusin Sofia som jobbar på Liseberg också:)Inte så ofta vi ses med tanke på att vi bor i olika städer.
 

Tjejerna älskade flume ride och de åkte minst tre ggr och det var inte så lång kö tid typ 20 min bara.
Nova och Engla tog körkort hos farfars bilar:)
 
 

Mina fina tjejer:)
 
Som vanligt så stängde vi Liseberg och tiden går ju vansinnigt roligt när man har roligt eller hur?
Nova hade flyt som vann godispåsar.
Tog sedan bilen hem mot Orust igen och resan tar en timme men lite snabbare för den som kör olagligt eller något så.
 
En härlig dag med familjen!
 
Nu är vi hemma i Sthlm igen men kommer att bjussa på de bilder jag inte hunnit med att lägga ut då vi haft dåligt med nätverk och wi.fi och allt sådant.
 
 
 
 
 
Marie

Men så mysiga bilder och så roligt att gå på Liseberg

MALIN

Vad kul med Liseberg! Dit skulle jag gärna vilja åka igen! Kram

Amanda Jona [SPONTAN]

Nej så roligt med Liseberg! :)

Eva`s blogg

ja du sådana dagar är värdefulla & så fina bilder o skoj med att vara tillsammans :) jag tycker det är skoj att åka karuseller men inte maken ha ha fin söndag kramen

MATILDA

Härliga bilder :D så kul!