Vi grundmålar

Sommarjobb åt min tonåring:)
Dags att grundmåla både husfasad och våran roséveranda :)
 
Nova kom tassandes och ville hjälpa till och jisses vad hon är försiktigt o noggrann med penseln(duktig tjej)
 
 
Så kom nästa unge ut och skulle hjälpa till:)
Ja ett sätt att få ut barnen istället för att spela spel på telefonerna.
Bra med lite hjälp i hemmet:)
 
Det blir bra det här och tjejerna är snabbare än sin far som typ fortfarande står o målar på andra sidan huset:)
 
 
Ja lite av våran fredag.
Inser att detta kommer att ta väldigt mkt tid och jag får så dåligt samvete när vi renoverar.
Jag vet inte men tänker att barnen får komma lite i skymundan men å andra sidan så får de hjälpa till i den mån de kan och vill.
Säkert bara jag som stressar upp mig i onödan:)
 
Gabriella

Så roligt att måla!!

Marie

Vad roligt att hjälpas åt allihopa

jannice

Vilken bra hjälp ni får av era barn! :) De går ju så mycket snabbare då och vad fint de där kommer bli. kram

Anneli

Duktiga barn💖 här är semestern den enda gång man kan "renovera". Annars jobbar man. Måste passa på då man är ledig. Sen behöver man inte hålla på 4 veckor i sträck 😆
Men ni har ju varit i väg på semester så sluta ha dåligt samvete😍kram

Netti Starby

Så duktiga ni är tillsammans! Kram

MADDISENJ.SE

Härligt, vilka duktiga barn!

Eva`s blogg

God morgon :) så klart är allt roligare om man gör det tillsammans o barnen får vara delaktiga :) dem tycker bara det är kul :) blir säkert toppen fint :) ha en fin lördag fina du kramen

Fröken M

Perfekt sommarjobb för barnen ju !
Jag vet precis hur det är när det känns som om dagarna försvinner till förmån för renovering.
Nu har vi visserligen "bara" byggt förråd, spalje och en blomlåda, men vi passade även på att slänga ut ett badkar, sätta upp duschväggar och väggfasta skåp i badrummen.
Även viggos rum "revs" mitt i allt...
Och JA - det blev "liite" rörigare ( och dyrare ) än vi hade tänkt oss.
Men nu är det bara lite i viggos rum klart - och målning av förrådet. sen ska vi nog vara klara för den här gången.
Lagom till att killarna börjar jobb och skola igen !! ;)
( jag har ju jobbat i 5 v efter semestern nu redan ! )
Kram

Cissi

Kul att dom också vill delta :)

FrökenTV, bloggen om tv och film

härliga bilder

N

Duktiga! :)

ullie

åh va kul o duktiga hjälpredor vitt kommer bli fint