Att säga tack och hej till föris


Tänkte nästan skriva att jag börjat prenumerera  på tidningen mama.
Så är inte fallet jag har däremot sagt upp den tidningen och börjat att prenumenera på tidningen damens värld.
Den känns mer passande i min ålder:)
 
Idag har jag och Nova varit förbi förskolan och kramats och sagt "hejdå" till pedagogerna.
Alla 5 var inte där men vi överlämnade lite småpresenter till dem alla.
Nova hade slagit in godisnappar (tröstnappar) till pedagogerna så fint och skrivit egna små kort.
Känns ju lite vemodigt efter alla dessa år att lämna dem.
Men Nova tycker bara att det ska bli roligt att börja skolan det är mer jag som inte kan styra över mina känslor:)
Herregud jag började grina framför fröken när jag såg att hon själv tyckte det var jobbigt:)
Jag har blivit värsta lipsillen jag vet inte om det hör till åldern eller om det är för att jag varit med om så mkt tråkigheter på sistone.
 

Min älskade lilla skrutt ska börja förskoleklassen till höst och i förrgår tappade hon sin femte tand :)
Tandfen kom såklart med en guldpeng.
Tro inge annat!
 
 
Nu har vi ett härligt och långt sommarlov och jag är så tacksam att jag kan tillbringa det tillsammans med mina tjejer.
 
 
 
 
 
 
 
 
Netti Starby

Nä usch jag förstår att du blev ledsen och det blev jag också när mina barn slutade på förskolan. Vilka gulliga presenter fröknarna fick av er. Kram

Natalia Richardson

Oj som åren går Petra!
Jag har fått vara med och se alla dina barn växa upp.
Tom suttit barnvakt några gånger till stora sonen din.
Hoppas du och flickorna får ett fint och härligt sommarlov ihop.
Kram kram.

Mizca

Jag har själv inga barn men jag fasar för den där dagen när man måste lämna personer som vart en viktig stöttesten i barnens liv.

Svar: Hehehe ... Jag trodde faktiskt alla såg den serien, men så fel man kan ha, men självklart kan alla inte gilla samma saker =) Tycker du skall ge det en chans.

Marie

Vad gulligt att ge dem presenter, samt det är en bra tidning