Promenad

 
I morse drog jag ut på en promenix.
Det är ju så himla enkelt att dra på sig skorna och stoppa in lurarna i öronen o gå iväg.
Varför gör jag det inte varje dag?
Världens lättaste sak.
6 km och jag kände mig rätt så nöjd som ens kom ut :)
Har ju tänkt så länge att jag ska komma igång igen men det har blivit så mkt annat som tagit energi o tid.
Men nu ska jag se till att hålla detta.
 
Wahlgren och Wistam podcast i mina öron och guud så jag älskar dem:)
Men nu måste jag hitta fler poddar som är roliga o bra eftersom jag tänkt ge mig ut minst 5 dar i veckan i alla fall.
 
Har du tips på bra intressanta roliga poddar så dela gärna med dig!
 
 
 
Netti Starby

Vad härligt och det bör jag också göra oftare :-D Kram

Cissi

Vad skönt det är när man väl får det gjort!
Jag var också ute och gick igår kväll och insåg och hur mycket jag saknat det...Varför slutade jag när jag hade så bra rutin på det, förra året ;)

Marie

Oh vad härligt =D. Snygga skor med, 6km är väl bra, alltid skönt vad man än gör, när man kommer ut och rör på sig, tycker det är skönt då jag cyklar mellan alla mina objekt =D

Ah går det ej? kommenterar du på min sweetwords, se eller min nouw.com/sweetwords. Strular ibland på egna adressen, prova på nouwadressen istället, annars vet jag ej =(

har mailat dem och frågat
kramar

Svar: Kan kommentera från min iphone men inte datorn ?sweetwords blogg funkar ej.
mammansprinsessor

sandra.

men så himla sjukt jag frågade precis också i min blogg om någon hade några tips på bra poddar haha :)
jag har inga bra tips men jag brukar lyssna på p3 där har dem intressanta dokumentärer :)