Stängningsdag och studentfester


Ja denna underbara värme på nästan 30 grader håller i sig minsann.
Nova hade stängningsdag på förskolan så vi har bott i poolen under förmiddagen.
Även Alex hade studiedag och gjorde oss sällskap.
svärföräldrarna åkte i väg efter lunch på studentuppvaktning men kom hem igen till middagen.
Barnens stora kusin som tog student:)
 
Åh så jag kan längta till Alex tar studenten bara tre år kvar så kul:)
Börjar redan planera hur jag vill ha det.
Mkt folk och stor fest är givet hemma hos oss.
 
Värsta badpinglan.
Vatten vatten är största törstsläckaren.
 
Har öppnat fönster och altandörrar och hör musik från grannarna som har studentskiva,precis som det ska vara.Så härligt för dem som sagt jag längtar till den dagen:) Här ska alla vara välkomna och fest ska det vara sån e jag.

Resten av familjen har gått o lagt sig.
Svärisarna ska iväg tidigt i morgon till uppsala igen för examen av nästa barnbarn.
Jag har min Alex som jag måste sitta uppe o vänta på.Så jag får väl röja igenom lite bloggar till dess:)
 
 
.Visst har vi ett härligt väder med värme och sol.
 
Nu tror jag minsann att studentfirandet har övertagits av föräldrarna eftersom jag hör Tomas Ledin . Rednex och Duran Duran kan det vara så att ungdomen har lämnat festen och de vuxna tagit över :) jag säger det igen jag längtar....
 
Var rädd om dig.
 
 
 
 
 
 
 
 
Anneli

Visst är det härligt med studentfirande🌟🎉 (vi har en vecka kvar å jag känner mej stressad....har vi tänkt på allt??!!🤔 Men kul blir det, jag lär vara riktigt rödgråten...
Ni va inte med på kusinens student?
Kram❤️

Svar: Såklart det är en stress inför allt fix.Men så kul som mamma och vara delaktig,Stora Isabell då.Nej vi var tydligen inte bjudna:) Kusinen ville inte ha ngn fest? då blir det heller inga presenter kan jag lova:)KRAMAR KRAMAR
mammansprinsessor

ullie

Gosiga sommar flickor!
men hur underbart är det inte me pool hemma då ?? ja det är mysigt med skolavslutningar måste nog jobba på skatternas avslutning i år känns sådär

fin lördag vännen o ja vi hoppas på massa sol tack =) kraaaam

Susanna Maria

Vilka härliga bilder :D

Mallan

Men gud vilka härliga bilder :) härifrån drog värmen iväg i förrgår redan, vill ha tillbaka lite.

Mamma Malin

Vad härligt det ser ut då! Kan tänka mig att det är kul att planera student och grejer. Min blev väldigt lyckad så hoppas det blir samma för mina barn senare men det är ju väldigt många år kvar ;)

Amanda Jona [SPONTAN]

Lät ju helt underbart :)

Biggeros

Det kan nog vara så att de vuxna tog över festen med lite nostalgisk musik. Härligt med studentfest. Mina töser är redan avverkade. Ha en trevlig dag i poolen😙😚

VERONICA - fashionblog

Guud så härligt!! :)