Det är påsk

jamen det blir väl ngn slags påsk även hemma hos mig.
Har inte så mkt påskpynt framme detta år.
Idag faktiskt kände jag att jag köper hem lite påskliljor och fjädrar som barnen kan hänga ute i trädet.
Tog in lite körsbärskvistar och satte i vatten.
 
En liten bättre dag om man kan kalla den så.
Jag köpte en klänning till pappas begravning och den kändes så rätt så nu är jag nöjd.
Slitsamt att bara leta svart nu när det är vår då alla härliga färger plockas fram i butikerna,kunde inte låta bli att fälla en tår och vet ni en sak mina fina vänner ni är så många som delar med er om det jag nu går igenom.
Så många ni är som mist era föräldrar :(
Man är inte ensam i sorgen även om man tror det.
 

Att det sedan finns människor som inte har någon som helst respekt gör mig vilsen o ledsen.
Igår hade jag kunnat vända upp o ner på en person som ringer och tjatar o lägger lappar i pappas brevlåda.
jag höll på att spåra ut helt o hållet igår när sambon kom hem.
Jag var så arg och ledsen.
Jag möter människor med respekt och vänlighet för så är jag uppfostrad.
Men nu har jag en jurist som kommer att ta över allt med pappas bortgång.
Jag kan väl få begrava min käre far innan folk börjar ställa till det.
Jag är helt ensam i detta läge och ingen har frågat mig(släkt) om jag behöver hjälp med något
Hade jag inte haft min sambo så hade jag slitit av mig håret för längesedan.
 
Köpte med mig jordgubbar hem till barnen och de var riktigt smarriga:)
 
Tjejerna ville gå ut och vara påskkärringar när de kom hem från förskolan/skolan.

älskade barn jag älskar er gränslöst och ni får mina dagar att bli lite ljusare.
 
 
Inga stora planer denna påsk vi tar dagen som den kommer.
Har en del att styra med gällande pappas bostad.
Kanske sonen ramlar in på påskmiddag mer än så blir det inte jag orkar inte ha ngn större middag hemma hos oss.
Jag är bara så himla ledsen och det känns som jag går runt i en bubbla ungefär som när man får barn man tittar på den lille och gör inget annat.
Något slags vakum man vill inte umgås med en massa människor.
Tycker det är så sorligt för barnen som inte har några morföräldrar kvar längre
Nu är det min storesyster som är äldst på mammas sida och hon är banne mig bara nyss fyllda 50.
 
Kram till era allihopa och ni betyder jätte jätte mycket för mig ska ni veta alla era kommentarer värmer mig ända ner i fotsulorna.
 
 
 
 
Anneli

Kram💕😔

jannice

Vad fint ni har gjort det hos er!! :) Själv har jag bara påskris inomhus och någon kanin och tupp!

Tack för gratulationen <3

Jag tänker på dig!! Hoppas det går bra med allt. Kram Jannice

Natalia Richardson

Så fint du gjort påskmysigt gumman.
Jag vet att du är ledssen för allt du går igenom nu gumman,men vill påminna dig att jag frågad dig massa gånger om,jag ska komma till dig och hjälpa dig med vad som helst.
Stor kram min vän..

Svar: Tack N 💕Jo jag vet du har frågat flera ggr och jättesnällt av dig . Bara det jag tänker på min egna familj typ på pappas sida samt personer i min familj som inte ens beklagar sorg 😢Kram o allt ordnar sig
mammansprinsessor

sandra.

Så irriterande med människor som är respektlösa :(
glad påsk på dig iallafall och hoppas du får en underbar påsk!

Eva`s blogg

Men så fint du gjort & god morgon på dig vännen...ja här är inget påsk pynt alls bara tulpaner o påskris inga barn hemma o maken jobbar natt hela påsk börjar 18.00 så jag är själv hemma. Mår bra idag tack för det & tack för din krya hälsning o ta hand om dig o de dina o jag önskar dig en GLAD PÅSK kram kram

starsinlife.blogg.se

Tycker så synd om dej vännen ♡ vad tungt och jobbigt det känns, varm kram till fina♡ vad fint du fixat o söta påskkärringar. Kram

starsinlife.blogg.se

Tycker så synd om dej vännen ♡ vad tungt och jobbigt det känns, varm kram till fina♡ vad fint du fixat o söta påskkärringar. Kram

starsinlife.blogg.se

Tycker så synd om dej vännen ♡ vad tungt och jobbigt det känns, varm kram till fina♡ vad fint du fixat o söta påskkärringar. Kram

starsinlife.blogg.se

Tycker så synd om dej vännen ♡ vad tungt och jobbigt det känns, varm kram till fina♡ vad fint du fixat o söta påskkärringar. Kram

starsinlife.blogg.se

Tycker så synd om dej vännen ♡ vad tungt och jobbigt det känns, varm kram till fina♡ vad fint du fixat o söta påskkärringar. Kram

Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione

Fint :D

Netti Starby

Vad fint du har det och så söta påskkärringar! Kram

Yasmeen adel

Så fint du har det! Glad påsk❤️

kristin/onlyfemale

Kan inte ens föreställa mig att som du går igenom, lider med dig och skickar över en stor påskkram!

Kram kram

MADDISENJ.SE

SÅ fint ni har det!! Glad påsk!

Fröken M

Finaste påskkärringarna !
Här har inte en enda varit och knackat på,
men det kanske kommer - påsken är ju inte slut än !

Jag lider med dig som får fixa och greja allt med begravning osv själv, men motgångar gör en stark och jag tycker du ska vara STOLT över dig själv som tar tag i saker och får dem gjorda, trots att du förmodligen hellre bara hade gömt dig under en filt med din sorg.
( det är i alla fall så jag "brukar" känna )

Glöm dock inte att ta hand om dig själv mitt i allt elände oxå.
Många kramar !!

beccalundin.blogg.se

Glad påsk

JUNITJEJ

Så påskfint ni har det!