Köksinspo

Detta kök är galet snyggt enligt mig:) stort ljust och mässingdetaljer precis i min smak.
Tanken är väl att vi någon gång ska öppna upp vårat kök in till matsalsrummet.
Bygga en köksö och ha lite mer öppen planlösning.
Men just nu får jag bara drömma om det:)
Drömma kostar inget.
 

Nu är det inte långt kvar tills vi flyger.
Tidigt i morgon bitti kommer taxi och hämtar oss.
vinterkläder lämnar vi hemma ,hörde att det ska snöa här till helgen :)
 
Har mest städat o fixat här hemma idag barnen har hjälpt till att städa sina rum oj oj.
 
Följde med min son till polisen för att identifiera att han vara han:)
Ja han hade ett pass att hämta ut och han har haft otur som haft inbrott och blivit av med plånbok och annat.
Men allt ordnade sig med mamma som vapendragare:)
 
Neeh mina kära vänner nu är det den härliga goa familjen Parneviks på tv så jag ska slänga ett öga på det om jag kan sitta still (resfeber)
 
 
 
 
MATILDA

Så fint!! :)

Mirre

ja just parneviks ja, men såg att Silverstedht var med och hon är inte på min favvolista, skratt

Så fina inspokök

Eva`s blogg

God morgon :) ja Parneviks är härliga dock inte gårdagens gäst Viktoria *s* spännande att resa men var ? kram fin dag

Paulina Holmberg

Så fint, är också riktigt sugen på köksrenovering nu!

jannice lindell

Älskar också detta kök!! Jag följer henne på instagram hon som har detta kök och hon har en bra smak!!! wooow =) Kram

Maria

Sjukt snyggt kök....allt är så himla fint och rätt.
Kram på dig

Sanna

Vilket fantastiskt kök :)

ullie

Hoppas nu att ni får det riktigt mysigt min vän
Va rädda om er allihop. o njuuut lite åt mej me =) kramiz

starsinlife.blogg.se

Åhhh gud så fint!! Jättesnyggt :) vart ska ni resa? Kram

Cissi

Men vad snyggt! Verkligen drömkök!

Hoppas ni har en bra resa

MADDISENJ.SE

så fint