pappa

 
Sitter just nu på Södersjukhuset hos min pappa.
jag har blivit bjuden på kaffe av ngn sköterska.
pappa har i dag fått tillbaka droppet och han andas jobbigare.
igår var jag här för första gången och det var otäckt att se honom så sjuk.
han ör okontaktbar men hörde min röst igår .
 
Nu sover min pappa och andningen låter tung.
 
 
Känns jobbigt att vara här samtidigt som jag vill vara här.
väntar  på läkaren  Som snart ska komma.
 
Netti Starby

Nä vad jobbigt och hoppas han blir bättre! Styrkekramar

Eva`s blogg

Åh din stackare, så satt vi med vår mamma i juni o det är såå hemskt, är det slutskedet eller blir han bra? stor kram skönt att du kan vara där

Susanna

Så jobbigt är aldrig kul när ens föräldrar blir dålig och jag förstår dig man vill vara där men samtidigt så är det jobbigt att se.. Fick åka in till södersjukhuset med min mamma en gång, vi var på väg hem, men fick stanna kvar där med henne och resten av familjen reste hem..

Massa kramar till dig <3

jannice lindell

sänder kramar ifrån mig.... <3

Anneli

Kram❤️

Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Förstår att det är jobbigt!
Stor kram.

Mirre

Förstår dig, men ändå skönt att du ändå kom hem till honom fast såklart det inte är något man vill hem till, men du förstår vad jag menar <3

ja drygt med öronen, men det är bättre efter droppar i i natt och fettvad i öronen så jag låter bli att klia

kramar till dig

Eva`s blogg

Tänker tillbaka till vår tid hos mamma ...lider med dig hoppas du kan ta hand om dig o pappa kram o styrke kram