Planera begravning

 
Vet inte vad jag ska skriva men jag håller mig till sanningen och vad som händer just nu i mitt liv.
Min älskade pappa kommer jag skriva en del om nu,mest för min egna bearbetning så jag kan gå vidare i mitt liv sedan,
 
Känns som en bubbla.
Känner sådan sorg och ledsamhet över att jag inte har några föräldrar längre:(
 
 
idag ska jag åka till begravningsbyrån och planera pappas begravning.
Jag är pappas enda barn så jag sköter allt ensam.
Har bestämt mig för att han ska ligga på skogskyrkogårdens minneslund och jag hoppas jag får den viljan.
Det här känns inge roligt alls så tragiskt.
Vi tar med oss Nova som har fått 39 i feber så typiskt men det ska nog gå bra.
Hade verkligen behövt dagis denna vecka men det är som det är.
 

 
 
 
Susanna

Fina du det tar tid att bearbeta sorgen, jag stängde av när min mamma gick bort för jag orkade inte acceptera att hon var borta. 3 år senare fick jag sörja och de måste få ta den tiden den tar och att sörja och bearbeta.. Det kanske inte känns så just nu men efter tag så blir det lättare att hantera, saknaden kommer alltid att finnas men man lär sig att leva med det så man kan gå vidare i livet...

Underbar bild på dig och tråkigt att din dotter blev sjuk.

Kramar om dig fina du <3

Svar: Tack samma här när min mamma gick bort var jag mitt uppe i allt det roliga som husköp och väntade barn det kom igen senare med sorg o allt,nu vill jag kunna sörja o gå vidare för det är så jobbigt när allt kommer i fatt en. kramar till dig
mammansprinsessor

Netti Starby

Usch vad tråkigt! Många styrkekramar från mig <3

Svar: tack o kram
mammansprinsessor

åsa i åsele

Beklagar sorgen. Väldigt sorgligt.

Svar: kramar
mammansprinsessor

Maria

Jobbigt det där...speciellt när du är ensam barn oxå.
Styrke kram till dig

Svar: jo lite så är det kramar
mammansprinsessor

Anneli

Finner inga ord som kan trösta eller göra det lättare för dej...😔 Hoppas du får igen din önskan! Är det där din mamma åxå är?❤️
Stor varm kram till dej å de dina❤️

Svar: Nej mamma ligger på en annan kyrka hon ligger med mormor o morfar o sin bror,medans pappa får ligga tillsammans med sin fru och mor.kramar
mammansprinsessor

Anneli

"Igenom" skulle det stå..

Sanna

Det gör ont i mig o läsa detta, för jag vet hur det känns.
Många kramar till dig!

Svar: kramar till dig också.
mammansprinsessor

Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Låt sorgen ta sin tid fina du!
Stor kram

Svar: kramar
mammansprinsessor

Mirre

Så fina bilder och så tapper du är som får fixa allt detta, kramar

Svar: kram
mammansprinsessor

ullie

Beklagar min vän det är så himla jobbigt att gå igenom trot man inte förstår föörän man är där själv. ( har inte kontakt nu med mina två men tror det kommer kännas annorlunda om de blir så sjuka så de dör. )
skickar en stor styrkekram till dej vänne o hoppas allt gått bra idag. hoppas oxå skruttan kryar på sej . tur vi har solen som lättar lite ja vet <3 kramar o fina skiv så mycket du vill kram

Svar: jo det blir annorlunda när man ser dem ligga där hjälplösa o sjuka:( hade inte lika god kontakt med min far som med min mamma men jag trodde inte jag skulle bli så berörd som jag vart kram
mammansprinsessor

ullie

Beklagar min vän det är så himla jobbigt att gå igenom trot man inte förstår föörän man är där själv. ( har inte kontakt nu med mina två men tror det kommer kännas annorlunda om de blir så sjuka så de dör. )
skickar en stor styrkekram till dej vänne o hoppas allt gått bra idag. hoppas oxå skruttan kryar på sej . tur vi har solen som lättar lite ja vet <3 kramar o fina skiv så mycket du vill kram

Eva`s blogg

Ja det är jobbigt och är du ensam så mer jobb för dig, men sen kan man gå vidare & att inte ha sina föräldrar i livet är tungt jag har inte heller, min pappa dog 56 år gammal :( kram å hoppas du får till det som du vill

Svar: tack snälla beklagar för dig också så trist att inte ha ngn förälder kvar kram
mammansprinsessor

Natalie Salazar

skickar med en stor styrke kram och det är bara att skriva av dig och prata ut det är det bästa så länge du känner för att göra det och jag läser gärna om du vill skriva av dig eler vill prata <3

Svar: Tack snälla
mammansprinsessor

Mirre

ja verkar vara väldigt praktiskt faktiskt =D

M Aurora

Men fina du, blir alldeles tårögd trots att vi är främlingar. Beklagar <3


Svar: Tack fina:(
mammansprinsessor

starsinlife.blogg.se

Jobbigt. ... va rädd om dej! Kram

Svar: Tack det ska jag vara kram
mammansprinsessor

sandra.

Men nej :( beklagar verkligen :( så himla tråkigt!!!

Svar: Tack snälla:(
mammansprinsessor

Cissi

Usch vad tungt... :(
Styrkram till dig <3

Svar: Tack snälla
mammansprinsessor