Final

En dagens mamma 😊
 
Fredagen Àr Àntligen hÀr.
hÀmtade hem tvÄ glada tjejer tidigare frÄn skola/ dagis.
 
kvĂ€llens middag blev tacos đŸ€—Oj sĂ„ ovanligt men jag kommer inte pĂ„ ngt bĂ€ttre och alla i familjen Ă€ter det.
 
Alexandra bakade en bounty kladdkaka som sitter som en smĂ€ck i magen nu jĂ€ttegod men jag Ă„t alldeles för stor bit 😜
 
Nu Äter till kvÀllens final av Let's dance 
sÄ spÀnnande och jag röstar pÄ duktiga Bianca.
sÄ vÀldans duktig hon Àr och förra veckan var dansen sÄ enormt gripande och vacker.
 
Tjohej frĂ„n mig o barnen i soffan 💕
 
Zaisha <3

jÀttefin outfit :)

Netti Starby

Vad spÀnnande och vad fin du Àr! Kram

jannice lindell

vilken toppen efm och kvÀll! tjejerna ser glada ut som fik sluta tidigt med :) ha en fin helg. kram

Natalia Richardson

Vilka fina bilder pÄ dig gumman.
Hoppas din helg blir fin och bra. Jag och Thomas Àr ute pÄ landet denna helg med,sÄ mysigt.

Marie

SÄ gott allt lÄter och vi kikade pÄ slutet av letŽs dance och jag tyckte bÄda var superduktiga, men hejade nog pÄ andra tjejen hon som vann

Caroline

Vad fin du Àr och vilka fina tjejer du har :D

Cissi

Bounty kladdkaka lÄter farligt gott!
Det har jag inte testat, bara snickerskladdkaka&pollykladdkaka inte sÄ dumt det heller ;P