Födelsedagsmiddag

 
vilket underbart sommarväder vi har☀️
Igår åkte vi ut till segeltorp till min syster och familj.
vi firade mina syskonbarn som fyller år denna månad.Barn och barn de är bägge över 20 så de är inga småbarn längre 😝
 
idag är det mest hemmafix.
Björn snickrar ett nytt poolvärme hus.
Nu längtar vi extra mkt efter våran pool.
nästan olidligt i värmen idag så jag funderar på att ta fram vatten spridaren till tjejerna!
jag ser ut som rn indian i ansiktet så jag ska nog inte vistas mer i solen 😎
Biggeros

Ja, ni har ju riktigt pooväder÷)) Härligt för er och ta det försiktigt i solen. Kram

sandra.

Så mysigt :)
Och så härligt det låter med pool :)
kram<3

Amanda Jona [SPONTAN]

Lät verkligen superhärligt! :)

Marie

Så härligt med pool, gaahh hade gärna bott där i jämt då värmen kommer =D, samt så mysigt med lite träff av kusiner och syster =D

Anna - mamma till två prinsessor och en prins

Det är så härligt med denna sommarvärme vi haft de senaste dagarna! Hoppas verkligen det håller i sig.
Önskar dig en skön start på veckan!
Kram

Natalia Richardson

Hej vännen!
Håller med vilken sommar vi fått. Helt underbart,är extra glad att bo i hus nu. Bara att kliva ut på sin tomt och njuda,
Till nästa sommar ska vi köpa en pool och sätta på terasem vår. Vi har inte en sån stor tomt så den får inte plats där men på terasem får den plats.
Hoppas du/ni får en trevlig vecka,kram kram.

N

Vad mysigt och gott! :)

Netti Starby

Vad mysigt med födelsedagsfirande :-D Kram

Eva`s blogg

Ja värmen kom liksom snabbt kroppen hinner inte vänja sig heller ..skönt med vatten :) så du hade en skön helg ser jag o idag blir det lika så dock jobb kram å njut