Nu kan du lägga din röst på min blogg

 
Bjuder på en bild från våran Eurovision kväll med en massa godsaker.
Hoppas allt är väl med dig.
 
Från och med idag så kan du rösta på min blogg här 
 
Jag blev nominerad till årets babyblogg jätteskoj och det vore roligt om du ville lägga en röst på min lilla blogg. Även om min vinstchans känns liten så gläds jag mig åt de röster jag kan få:)
Mitt bidragsnummer är 69 så vill du lägga din röst på min blogg går du in här
 
 
Kramar från mig
 
 
 
linah

men så gott! <3

ullie

Självklart röstade ja på dej såklart gumman

Stor kram fina du

Svar: Tack snälla 💕☀️
mammansprinsessor

Netti Starby

Jag har röstat på dig! Kram

Svar: Tack snälla 💕
mammansprinsessor

jannice lindell

ååå,såg ju mumsigt ut med frrukt..kram

Marie

Men oh så underbar tunika du har på dig och så underbart läckert upplägg, så sugen jag vart

N

Åh så gott det ser ut! Självklart röstar jag!

Svar: Tack snälla rara 💕
mammansprinsessor

Diana

Grattis till nomineringen kram

Caroline

Men gud vad gott!!!

angelicasvarld.blogg.se

Men så mysigt å va gott det ser ut!

sandra.

Du är så fin, och självklart går jag in direkt och röstar på dig :) kram

Svar: Tack snälla söta 💕
mammansprinsessor

Biggeros

Grattis till nomineringen!!! Ha det bra:))

Susanna

Fina du vad gott de såg ut jag har skaffat instagram nu lite nytt och det lär ju ta tid innan jag förstår hur jag ska göra =) men jag heter bojjor74 kramis

Svar: Men vad roligt då måste jag leta upp dig där:) kramar
mammansprinsessor

MADDISENJ.SE

Mums va dgott

Emma Engström - Skönhetsbloggare hos Beautyboulevard

Åh, massa grattis till nomineringen! :D Kram