Vintern kom tidigt

Fasaden är nu klar och nu väntar vi bara på nya fönster och att elektriker har tid att sätta upp ny ledbelysning.
Det rivs och det byggs o de snickras.
Igår kom det ju mängder av snö vilket ingen kan ha missat:)
Jag tror att jag tillbringade dagen mest till att skotta så byggkillarna kunde göra sitt o komma fram:)
Blir lite smågalen över pappen som är över fönsterna ska be dem plocka ner det så jag kan se ut det blir ju så mörkt.
 
 
som det snöade och det skapade stora problem i trafiken. Bussar och tåg blev inställda.
Barnen tycker det är jättekul med snö :)
 

En suddig bild från systemkameran.
Tog en massa bilder som såg så fina ut i kameran men när jag ladda ner dem ser alla lika skakiga/suddiga ut när jag stänger av blixten? Vill fota utan blixt för det blir ju så varma bilder men inge kul när allt blir suddigt.
 
Någon som vet vilken inställning jag missat ?
Står ngt om att stativ behövs men känns lite långsökt att behöva ta ut ett helt jäkla stativ för att ta en bild i farten:)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Eva`s blogg

åh va mkt snö :) ser härligt ut här är det borta det lilla som kom i går :) ha en toppen dag fina du kram <3

Netti Starby

Oj vad mycket snö ni har fått och jag som gnäller på det lilla som jag har :-D Kramis

Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet

Så mycket snö! ❄️. Vårt lilla försvann lika snabbt som det nuddade marken.

Svar; ja känns skönt att kunna skriva av sig någonstans..

NICOLE

Oj kamerans inställningar är jag mindre bra på.. men så mysigt med så mycket snö =) Ha en fin dag, kram

Heléna

Wow - det kan man kalla snö!!! Förstår att flickorna blev lyckliga över snön! Kan tänka mig att du är öm i kroppen om du fick skotta igår - brukar kännas ordentlig efteråt! Hoppas du får en fin dag idag och att utvecklingssamtalet går bra :D Stora kramar till dig fina Petra <3

jannice

Ja,den kom väldigt tidigt! :)

Julia Svensson

Åh vad härligt med snö!

sandra%27

Oj så mycket snö ni har :) tycker det är fint med snö bilder och mysigt med snö när man är inne, men annars usch så kallt :( haha <3 kram

Jessica Högberg

Nä att det kom mycket snö har jag inte missat...

Eva`s blogg

önskar dig en ljuvlig fredag hoppas du har det bra <3 kramen

Marie

Ja här har också snön slagit till stort med vinter =D

Carro

oj vad mycket snö!