Morgonstund

 
Nya numret av damernas som kom i lådan i går och en kopp te denna morgon.
Har inte druckit kaffe på fyra dagar haft magont och tycker det känns bättre utan.
 
Så mysigt att tända ljus och njuta av morgonstunden med allt bankande och sågande från hantverkaren:)
Det kommer bli superfint när det är klart.
 
Köpte nya kaffemuggar och jag tokälskar dessa muggar så nu måste jag köpa fler :)
 
Novas grej på läppen är nästan borta nu så salvan med antibiotika gjorde sitt.Jag drog bort lite överflödigt skin och vips så var de små blåsorna borta. Hoppas inga nya trillar dit bara.
Hon har inte ens känt av dessa blåsor och hon har varit på skolan hela tiden.
Får väl se om vi smittat alla barn med impetigo nu då.
 
Nu ska jag se till att snabba på ska nämligen iväg och prova ut lite nya glasögon såg att synsam hade glasögon att hyra och det kan ju vara en ide eftersom man tröttnar fort på samma och dessutom tycker jag inte alls om glasögon men känner att jag verkligen måste ha ett par nya då mina inte hänger med riktigt.
så svårt bara att hitta ett par att trivas med.
Jag använder linser dagligen men kör på brillor kvällstid då ingen ser mig (töntig? jag vet)
 
 
Önskar dig den finaste torsdagen och i kväll är det mitt favoritprogram igen :)
Wahlgrens värld såklart på kanal 5 som jag längtar.
 
 
Netti Starby

Du har det så himla fint och så mysigt det ser ut :-D Kramis

sanna hyvärinen

Vad fint du matchat allt på bordet :)

starsinlife.blogg.se

Ja fina muggar! Ååå vad spännande, du få visa bilder när det blir klart. Håller med längtar till ikväll. Kram

starsinlife.blogg.se

Ja fina muggar! Ååå vad spännande, du få visa bilder när det blir klart. Håller med längtar till ikväll. Kram

starsinlife.blogg.se

Ja fina muggar! Ååå vad spännande, du få visa bilder när det blir klart. Håller med längtar till ikväll. Kram

starsinlife.blogg.se

Ja fina muggar! Ååå vad spännande, du få visa bilder när det blir klart. Håller med längtar till ikväll. Kram

starsinlife.blogg.se

Ja fina muggar! Ååå vad spännande, du få visa bilder när det blir klart. Håller med längtar till ikväll. Kram

starsinlife.blogg.se

Ja fina muggar! Ååå vad spännande, du få visa bilder när det blir klart. Håller med längtar till ikväll. Kram

starsinlife.blogg.se

Ja fina muggar! Ååå vad spännande, du få visa bilder när det blir klart. Håller med längtar till ikväll. Kram

starsinlife.blogg.se

Ja fina muggar! Ååå vad spännande, du få visa bilder när det blir klart. Håller med längtar till ikväll. Kram

starsinlife.blogg.se

Ja fina muggar! Ååå vad spännande, du få visa bilder när det blir klart. Håller med längtar till ikväll. Kram

linah

fint:D

Heléna

Så fint du har det Petra <3 Håller med dig om att muggarna är fina :D Hur kan man klara sig utan kaffe???? Förstår dig om magen bråkar av kaffet, men jag skulle nog få väldig abstinens om jag inte fick mitt älskade kaffe :D Så skönt att salvan har hjälpt Nova så de elaka blåsorna försvann <3 Hoppas du har haft en härlig dag! Kramar från sockerråtten <3

Svar: haha jag undrar också hur jag överlever utan kaffe liksom:) konstigt ingen huvudvärk alls heller men jag ska nog ta en latte senare:) kram
mammansprinsessor

ullie

ha ha samma e ja sitter här me tönt glasögon men har dock varit dålig på att ta linser för de e svåra att ta av tar en halv timma typ hahah gud säger min man som haft linser i typ 30 år ha ha

har en liknade mugg ju eller två st med ett hjärtan på älskar dm me o dricka te i
kram ofin fredag vännen

Jessica Högberg

Förstår att du gillar muggarna, jätte fina!