shoppingrunda


När jag ändå var till synsam i går så passade jag att shoppa lite kläder till mig och de små.
Denna kofta är bara så gosig o varm och fin med blå till guldknappar.
Nova älskar den och har den på sig i dag:)
 
Denna blusen som inte behöver strykas kommer från select femme så himla snygg på och nu vill jag ut o äta eller gå fest:)
 
Nytt till Engla så söta o coola t-tröjor
 
 
Tunika och mössa till Nova
 
Skinnbyxor till mig
 
 
Denna halsduk är så underbart skön

Äger ingen kappa så jag köpte mig en ullkappa :)
 
Hej Fredag!
 
Idag är det en spännande dag för Nova det är cirkus på skolan som de får medverka i och sedan i kväll vankas  det första skoldisco :)
När Novas disco är slut då börjar Englas skoldisco .
Så vid  halv tio ikväll kan vi köra fredagsmys :)
 
Själv ska jag i väg och klippa mig och göra slingor (utväxt hej hej)
Vill inte bli Blondie så jag hoppas det blir bra.
Tycker jag ser så blek ut i blonderat hår måste använda mer make up och sedan ser jag så plastig ut haha.
Var lite sugen på gråa slingor men vi kör nog på ljusa för att vara säkra.
Ja vi får se vad jag kommer hem med för färg man kan aldrig veta:)
 
Önskar dig en fin Fredag
Vad hittar du på?
 
Mirre

Mycket snygg shopping, älskar koftan

Netti Starby

Vad kul med shopping och jättefina köp! :-D Kramis

sandra.

jättefina saker du har shoppat :)
och så roligt med frisörbesök hoppas det blir bra <3

Kristin

Mycket fint du shoppat. Vart har du köpt halsduken, vill också ha ju :)

Svar: Tack Kristin ,den är köpt på kapp Ahl ✌🏽️Kram
mammansprinsessor

Annorlundadiganos

Min presentation! Hej! Jag heter Mia Kommer från början från ? Jag är sjuk pensionär på dagtid. Två dagar i veckan så har jag en sysselsättning som jag bruka går till och det är genom kommunens psykatrin! Är det något ni undra så hör av er då!
Älskar att skriva och jobbar på att få ut information om Aspergers Syndrom, Autism, psykisk ohälsa till allmänheten! Om det blir verklighet vet jag dock inte! Håll tummarna att det lyckas!
Här blandas vardag, diagnos, bilder (både systemkamera och mobil) med tankar och funderingar om mina diganoser m.m.
Mer får du veta efterhand om ni fråga mig!
Kontakta mig gärna om ni vill! Jag har en E-mail adress: ?
Vågar du följa med på resan i min blogg? Nu drar vi i gång vetja! //Mia.

Annorlundadiganos

Min presentation! Hej! Jag heter Mia Kommer från början från ? Jag är sjuk pensionär på dagtid. Två dagar i veckan så har jag en sysselsättning som jag bruka går till och det är genom kommunens psykatrin! Är det något ni undra så hör av er då!
Älskar att skriva och jobbar på att få ut information om Aspergers Syndrom, Autism, psykisk ohälsa till allmänheten! Om det blir verklighet vet jag dock inte! Håll tummarna att det lyckas!
Här blandas vardag, diagnos, bilder (både systemkamera och mobil) med tankar och funderingar om mina diganoser m.m.
Mer får du veta efterhand om ni fråga mig!
Kontakta mig gärna om ni vill! Jag har en E-mail adress: ?
Vågar du följa med på resan i min blogg? Nu drar vi i gång vetja! //Mia.

Eva`s blogg

Fina saker du köpt, ullkappa köpte jag en beige o en rosa :) skinnbrallor är så coolt alltid kul med shopping :) du får visa hur håret blir sen då :) hi hi säkert super fint kramen å fin dag

Elisabeth

Hehe en annan gör allt för att dölja dem grå, men det blev säkert bra för dig vilken färg det nu än blev 😀
Härligt med shopping 💲💳👜 kram ❤