Sunday


Helgen går fort som alltid.
 vi  har varit på IKEA som många andra:)
 
Behövde en byrå till gästrummet.Så jag har sorterat en massa fotografierer och fotoalbum som jag nu förvarar där. Känns som man sorterar hela sitt liv när man tittar o rensar dessa kort.
Fick med mig kort från pappas bostad som jag nu äntligen rensat ut och bort.
 
Köpte även en tv-bänk till allrummet på övervåningen och den blev kanonbra däruppe.
Ska bara åka till K-RAUTA och köpa beslag i läder.
 

Fick en härlig bukett med rosor och liljor av kärleken häromdagen.
Blommor piggar alltid upp:)
 

Härligt väder hela helgen men tyvärr har jag inte hunnit med någon promenad allt annat har bara gått i ett.
 
I morgon dyker snickaren upp igen han blev tyvärr förkyld i fredags så presseningen ligger kvar där den ligger :)
Men i morgon hoppas jag att den åker bort och att det snickras vidare.
Det kommer bli så fint.
 
 
Snart kallar sängen har varit grymt trött idag.
Kram o god natt.
 
 
Marie

Oh vad roligt att besöka IKEA, vill också dit, ska köpa golvskydd och leksakskök till tösen,

Heléna

Så fina bilder :D Underbar blommor! Jag har också varit på IKEA i helgen och fick med mig en massa nytt :D Köksbord, stolar, kuddfodral, plädar och en massa annat :D Hoppas du har haft en fin helg! Kramar <3

ullie

ikea är kul man hittar alltid massa där ... o ljus =)
spännade me nytt vilka undebara blommor hoppas helgen varit fin annars kramar

Netti Starby

Blommor är verkligen uppiggande och så fint det är med ljuset bredvid. :-D Kramis

Eva`s blogg

Ikea är alltid skoj :) blommor är så fint & förr köpte jag alltid till helgen :) vackra är dina :) kram

sandra.

Åh så himla fina detaljer du har fotat, du har det så fint :) och så härligt med en ny byrå =) ha en bra måndag kram <3

Anna%20-%20mamma%20till%20tv%E5%20prinsessor%20och%20en%20prins

Vilken härlig bukett! En sådan blir man glad av.
Hoppas snickaren fortsätter snart, det är ju skönt när allt är färdigt.
Hoppas du har en skön måndag.
Kram

Svar: Ja snickaren är i full fart igen:) hoppas du har en fin kväll.KRAM
mammansprinsessor