Fredagsmys

 
Hej Fredagkväll
 
Har precis dukat fram frukt och en sockerfri Celsius ,smakar precis som en cola :)
Barnen har fått chips o dipp  (jätteäckligt)
 
Vi väntar på fångarna på fortet och ikväll är Niclas Wahlgren och kicken Lundqvist med så det får jag absolut inte missa:)
Men just nu ser tjejerna på familjen Rysberg , otäck familj :)
 

Sambon är på middag på  Rest Göteborg med företaget så vi har en riktig tjejkväll:)
 

Nu blir det fredagsmys för oss :)
 
 
Ramona

Så mysigt det ser ut :) Fredags mys är ju bara bäst. Lördags mys med :) Hoppas du får en härlig lördag

Eva`s blogg

Ja här blev det för mkt snask då jag bara äter på fredagen men gott var det hi hi ser gott ut det du fixat :) i kväll är det kräftskiva hos syrran kramen

JUNITJEJ

Så smaskigt det ser ut!

sandra.

så himla mysigt det ser ut, och vad är det jag läser, tycker du inte om chips & dipp? :o det som är så gott haha :) ha en fortsatt trevlig helg fina <3

Svar: haha intalar mig att det är jääääteäckligt:) kram
mammansprinsessor

Mamma Malin

Men åh, så gott det såg ut! Fast kan inte hålla med om att den smakar som cola :) Tur smaken är delad!

Tuva Björnwall

åh vad mysigt!!

Sussi

Ni såg ut att ha det riktigt mysigt. Älskade den stora ljusstaken i bakgrunden. Jättefin! :)

Heléna

Så mysigt :D Härligt med en tjejkväll ibland!
Vi hade ett jättemysigt restaurangbesök igår och mumsade husets hemgjorda hamburgare med pommes och chilidipp - underbart gott! Idag har jag slängt ihop en äpple/rabarbersmulpaj till fikat och jösses vad den slank ner snabbt! Tur jag har promenerat så mycket som jag har gjort i veckan ;) Ikväll blir det hemgjord potatissallad och grillat - ska bli så gott!!! Hoppas du får en jättefin lördag :D Kramar <3

moamedalicia.blogg.se

Åh vilkwn härlig fredag. Hoppas resten av helgen varit lika bra ❤️

jannice

Vad mysigt med fredagsmys!!